۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
کد خبر: ۵۹۱۹۴۳
عضو شورای حوزه علمیه مازندران:

حماسه 9 دی اثبات زنده بودن آرمان های اصیل انقلاب بود

حماسه 9 دی اثبات زنده بودن آرمان های اصیل انقلاب بود
عضو شورای حوزه علمیه مازندران، حماسه نهم دی امسال را اثبات زنده بودن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی عنوان کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی، عضو شورای حوزه علمیه مازندران دوشنبه شب در دیدار جمعی از مسؤولان با تجلیل از حضور حماسی ملت بزرگ ایران در حماسه نهم دی، این حضور گسترده را نشان از زنده و پویا بودن آرمان ها و ارزش های اصیل انقلاب اسلامی دانست.

وی با بیان این که یکی از اهداف مهم دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب، از بین بردن و یا کمرنگ کردن آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است، افزود: حماسه نهم دی امسال ثابت کرد که آرمان های اصیل انقلاب همچنان زنده و پویا است.

حجت الاسلام لائینی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران فرازونشیب های بسیاری را پشت سر گذاشته است، بیان داشت: امروز انقلاب اسلامی با وجود همه فشارهای دشمنان در اوج عزت و اقتدار داخلی و بین المللی قرار دارد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمن در آستانه دهه چهارم انقلاب توطئه های بسیاری را برای نظام اسلامی در سر دارد، تصریح کرد: امروز مردم و مسؤولان باید هوشیارانه تر از هر زمان دیگری در صحنه حاضر باشند و فریب توطئه دشمنان را نخورند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمن توان دیدن پیشرفت های ملت بزرگ ایران را نداشته و ندارد، افزود: به همین دلیل فشارها و هجمه های دشمن در آستانه چهل سالگی انقلاب چند برابر شده است.

مسؤول مدرسه علمیه مسجد جامع نکا با بیان این که حماسه نهم دی امسال بار دیگر بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران را به اثبات رساند، بیان داشت: اگر خواص و نخبگان جامعه ما نیز همچون مردم این گونه با بصیرت و زمان شناس بودند هیچ گاه فتنه 88 اتفاق نمی افتاد.

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که موضوع فتنه پایان نیافته و خطر آن کشورمان را تهدید می کند، تصریح کرد: نخبگان و خواص جامعه باید در کنار مردم مراقب تحرکات دشمنان بر علیه انقلاب و نظام اسلامی باشند تا فتنه ای دیگر رخ ندهد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که برخی معاندان و دشمنان انقلاب به بهانه مسائل اقتصادی تلاش می کنند بستر و زمینه آشوب را در کشور فراهم کنند، بیان داشت: مسؤولان کشور باید همه توان خود را به کار گیرند تا شاهد بروز مشکلات اجتماعی و سیاسی در داخل کشور نباشیم./950/پ203/ب1
ایمانی
ارسال نظرات