۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۵۹۲۶۵۶
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

روحانیان خدمات انقلاب اسلامی را تبیین کنند

روحانیان خدمات انقلاب اسلامی را تبیین کنند
مدیر مدرسه علمیه امام القائم گفت: روحانیت همان گونه که از ابتدای انقلاب پرچمدار نهضت بوده در زمان معاصر نیز باید خدمات نظام جمهوری اسلامی را تبیین کند

حجت الاسلام بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در پاسخ به هدف امام راحل از نهضت سازی انقلاب اسلامی و پیشینه نهضت های انقلابی خاطرنشان کرد: هدف اصلی امام از انقلاب همان اعتلا و عزت اسلام بود، انقلاب اسلامی از سخنرانی سال 1342 امام راحل در بین طلاب حوزه علمیه فیضیه قم شروع شده بود، پیشینه انقلاب اسلامی از زمانی که ریشه ظلم و ستم و به زندان افکندن علما به وقوع پیوست در بین مردم شروع شده بود.

تظاهرات طلاب فیضیه در سال 42 شروع نهضت انقلاب اسلامی بود

وی تاکید کرد: کادر سازی انقلاب اسلامی از شروع نهضت انقلابیون شهر قم با سخنرانی کوبنده و حماسی حضرت امام(ره) در سال 1342 و تظاهرات طلاب مدرسه علمیه فیضیه علیه نظام طاغوت شروع شد.

حجت الاسلام بدری در پاسخ به شبهه ی «جاه طلبی امام از انقلاب و شورش بر ضد طاغوت در جهت منافع شخصی» گفت: واقعا معاندین در اوج بی انصافی به سر می برند، زندگی زاهدانه امام راحل و در اوج سادگی زنده کردن وی، مشی و سیرت عملی وی حداقل گویای چنین تهمتی نیست.

وی تاکید کرد: امام پاک ترین انسان ها بعد از ائمه معصومین بود و زمین هیچگاه همچون امام راحل را در خود نخواهد دید.

انقلاب اسلامی به عنوان الگویی تمام عیار در صدر منطقه می درخشد

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) ضمن تبیین نقش انقلاب اسلامی در بیداری اسلامی منطقه گفت: انقلاب اسلامی بزرگ ترین نقش بیداری اسلامی، شجاعت و دین داری را در منطقه و در کشورهای لیبی و مصر و حزب الله لبنان و یمن مظلوم بلکه در جهان به وجود آورد و خود نیز به عنوان الگویی تمام جانبه در صدر آن می درخشد.

وی در ادامه افزود: بنده به یاد دارم در ارتش قبل از انقلاب و کارمندان دولتی، ایرانیان حق تعویض پیچ را نداشتند، دکترها از خارج از کشور به ایران جهت تامین نیروی بهداشت و درمان می آمدند و این اوج ذلت ایران و ایرانی بود.

حجت الاسلام بدری ابراز کرد: رسانه، رادیو و تلویزیون در راستای روشنگری های سیاسی طبق مطالبات مقام معظم رهبری باید با تمام توان در خدمت تبیین اهداف سازماندهی شده ی انقلاب و آرمان های امام راحل باشند.

روحانیت پرچمدار نهضت و خط مقدم جبهه انقلاب اسلامی است

وی بیان کرد: روحانیت همان گونه که از ابتدای انقلاب پرچمدار این نهضت بوده در زمان معاصر نیز باید خدمات نظام جمهوری اسلامی، پیشرفت های انقلاب اسلامی و قدرت نظامی و اجتماعی در سطح بین الملل را بازگو کند./811/ت302/ب1

ارسال نظرات