۲۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
کد خبر: ۵۹۳۴۱۹
مدیر مدرسه علمیه امام القائم:

فضای مجازی برای تبلیغ دین یک فرصت است

فضای مجازی برای تبلیغ دین یک فرصت است
حجت الاسلام والمسلمین بدری با تاکید براینکه طلاب در فضای مجازی مبلغ دین باشند، گفت: فضای مجازی برای تبلیغ دین یک فرصت است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی بدری مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج)، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه فضای مجازی می تواند ابزاری برای زدن توی دهان دشمنان باشد، گفت: بینش رهبر معظم انقلاب در همه مسائل جاری کشور و مسائل روز دنیا بسیار باتدبیر، بادرایت، آگاهانه، کارساز و همراه با آینده‌نگری است.

وی افزود: یکی از فضاها و ابزارهایی که می‌تواند هم نقش مخرب داشته باشد و هم نقش موثر و مفید فضای مجازی است.

حجت الاسلام والمسلمین بدری درخصوص اهمیت فعالیت طلاب در فضای مجازی، ابراز کرد: طلاب و حوزه‌های علمیه از طرفی باید شبهات پرتاب شده از طرف دشمن در فضای مجازی را با دقت، منطقی و با سند متقن پاسخ دهند و از طرف دیگر محاسن و زیبایی‌های مکتب اسلام  و تشیع و نیز زندگینامه و سیره متعالی اهل‌بیت(ع) را بیان کرده و در معرض دید همگان قرار دهند.

مدیر مدرسه علمیه امام القائم(عج) با استناد به کلام امام رضا(ع)، اظهار داشت: امام رضا(ع) فرمودند زیبایی های کلام ما را برای مردم بیان کنید مردم به ما ایمان می‌آورند؛ بنابراین اگر معارف حقه اسلام در فضای مجازی بیان، تبلیغ و منتشر شود گام مهمی در راستای تبلیغ دین برداشته شده است.

وی با تاکید براینکه طلاب باید فضائل و مناقب اهل‌بیت (ع) و ویژگی‌های زندگی ایشان را در فضای مجازی به درستی بیان کنند، خاطرنشان کرد: طلاب باید به میدان بیایند و با تبیین روش و منش اهل‌بیت(ع) جامه عمل به کلام رهبر معظم انقلاب بپوشانند./813/ت302/ب1

ارسال نظرات