۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
کد خبر: ۵۹۵۱۳۶
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

تقلید کردن از بیگانگان زمینه‌های فساد را فراهم می‌کند

تقلید کردن از بیگانگان زمینه‌های فساد را فراهم می‌کند
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نگاه به بیرون و تقلید کردن از بیگانگان بسیاری از زمینه‌های فساد را فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور اظهار داشت: در هر موضوعی همواره پیشگیری مقدم است و پیشگیری زمینه‌ای نیز در اسلام جایگاه ویژه‌ای دارد.

وی با بیان اینکه اسلام بسیاری از موارد مانند قمار، شرب خمر و مصرف مواد مخدر را حرام کرده است، گفت: اکر احکام و باید و نبایدهای دین به موقع انجام شود بسیاری از فسادها را نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه به بیرون و تقلید کردن از بیگانگان بسیاری از زمینه‌های فساد را فراهم می‌کند، افزود: باید برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی تمام تلاش خود را انجام دهیم و با شرایط زمان پیش برویم.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: فضای مجازی هم فرصت و هم تهدید است و نباید این فضا را دست کم بگیریم اما اجازه ندهیم دشمن بر فضای مجازی مسلط شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی طی 40 سال رشد و پیشرفت‌های خوبی داشته و امروز به لطف الهی و به برکت انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی ایران در بسیاری از رشته‌ها با کشورهای برتر جهان هم ردیف است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه دولتمردان باید امکانات را در اختیار جوانان قرار دهند و به آن‌ها میدان بدهند، خاطرنشان کرد: امروز در فضای اجتماعی تنها انحرافات فردی نیست بلکه برخی از حرکت‌ها رنگ و بوی سیاسی دارد و تهاجم دشمن است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: یکی از وظایف نیروی انتظامی در کشور امر به معروف و نهی از منکر است و باید جلوی فسادها و ظلم‌ها گرفته شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات