۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۵
کد خبر: ۵۹۵۱۶۶
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران:

خبرنگاران جامعه را آگاه کنند

خبرنگاران جامعه را آگاه کنند
مدیر کل ارشاد اسلامی تهران با اشاره به رسالت خبرنگاران، گفت: اهالی رسانه به دور از بداخلاقی رسانه ای و بدون غرض ورزی در آگاه کردن جامعه قدم بردارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، احد جاودانی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران امروز در همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب که در مجموعه عصر انقلاب اسلامشهر برگزار شد، با اشاره به اهداف و رسالت خبرنگاران، گفت: اهالی رسانه به دور از بداخلاقی رسانه ای و بدون غرض ورزی در آگاه کردن جامعه قدم بردارند.

وی با تأکید بر اینکه دو اصل سرعت و دقت لازمه کار خبری است، اعلام کرد: تهران کم ترین آمار شکایت از رسانه ها را در بین دیگر استانها دارد که این گزارش نشان از عملکرد صحیح رسانه ها در این استان دارد.

این مقام مسؤول از واگذاری تسهیلات بانکی به اصحاب رسانه خبر داد و افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی مطبوعات و مشکلاتی که در زمینه توزیع آگهی های دولتی و غیردولتی مخصوصاً خصوص آگهی های دادگستری وجود دارد، توجه بیشتر به این مورد را از استانداری درخواست کرده ایم.

جاودانی در پایان از برگزاری جشنواره رسانه‌های استان تهران در سال 98 خبر داد و گفت: بیش از 90 رسانه فعال در استان تهران وجود دارد که این رسانه ها در رسالت خود کوتاهی نمی کنند./804/پ203/ب1

ارسال نظرات