۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۹۵۴۴۲
رييس اداره تبليغات اسلامي كاشان:

گردهمايي بزرگ هيئات فاطمي كاشان برگزار مي شود

گردهمايي بزرگ هيئات فاطمي كاشان برگزار مي شود
رييس ستاد ساماندهي شئون فرهنگي در مناسبت هاي مذهبي کاشان گردهمايي بزرگ هيئات فاطمي كاشان با شعار ‹‹انقلاب فاطمي در حضور فاطميون›› خبر داد.
حجت الاسلام سید عبدالصاحب حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، به تشریح برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی کاشان در ایام الله دهه فجر انقلاب و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران پرداخت و گفت: چهل محفل قرآنی دانش آموزی در ۴۰ مدرسه با همکاری آموزش و پرورش کاشان در این ایام برگزار می‌شود.

وی به لزوم روشنگری و بصیرت افزایی نوجوانان و جوانان نسبت به انقلاب تأکید کرد و افزود: سؤالات زیادی در اذهان نسل جوان امروز که دوران پیروزی انقلاب اسلامی را درک نکرده اند مطرح است نیازمند پاسخ‌های شفاف و آگاهانه است.

به گفته وی، هدف از برگزاری محافل قرآنی دانش آموزی و استفاده از سخنرانی‌های اساتید حوزه در این محافل یکی از راهکار‌های پاسخ به سؤالات مطرح شده درباره انقلاب اسلامی ایران و شبهات نسل نوجوان و جوان است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه از برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان دینی در مدارس شهرستان کاشان خبرداد و افزود: یکی از راه‌های مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، پاسخ به سؤالات و شبهات نسل نوجوان و جوان کشور برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان دینی در مدارس است.

وی برگزاری مسابقات قرآنی همراه با جوایز، برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه در بخش‌های قمصر و برزک با حضور قاریان قرآنی و بین المللی کشور، برگزاری همایش بزرگ خانواده قرآنی و برگزاری همایش خانواده قرآنی و تجلیل از ۴۰ خانواده قاری و حافظ قرآنی کاشان را از دیگر برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کاشان برشمرد.

رییس ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی کاشان از برگزاری ۴۰ منبر فاطمی در ۴۰ مسجد شهرستان کاشان خبرداد و افزود: این برنامه از سوی اداره تبلیغات اسلامی و با همکاری ۴۰ هیات مذهبی شهرستان کاشان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام حسینی یادآور شد: همزمان با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گردهمایی بزرگ هیئات فاطمی کاشان با شعار ‹‹انقلاب فاطمی در حضور فاطمیون›› شنبه ۲۰ بهمن ماه در میدان کمال الملک کاشان برگزار می‌شود./۱۳۰۷/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات