۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۵۴۸۳

رییس مجلس شورای اسلامی وارد تبریز شد

رییس مجلس شورای اسلامی وارد تبریز شد
علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی، صبح امروز برای شرکت در برنامه‌های مختلف و افتتاح چند طرح وارد تبریز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، علی لاریجانی، رییس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال استاندار، مسؤولان نظامی و انتظامی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی وارد فرودگاه شهید مدنی تبریز شد.

وی در بدو ورود به تبریز با حضور در جمع خبرنگاران به تشریح اهداف سفر دو روزه خود به استان آذربایجان‌شرقی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به این که سفر به آذربایجان شرقی با تصویب لایحه بودجه ۹۸ مقارن شده است، سعی می‌کنیم بررسی‌هایمان در بودجه بندی این منطقه نقش داشته باشد.

وی حضور در مراسم کلنگ زنی راه آهن «بستان آباد – سراب» و دیدار مردمی با مردم شهرستان سراب را از جمله برنامه‌های امروز سفر خود دانست و افزود: سفر به بستان آباد، دیدار با مسؤولان این شهرستان و خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه های سفر است.

به گفته رییس مجلس شورای اسلامی بازدید از کارخانه تولید آلومینا در سراب و دیدار با مسؤولان و خانواده شهدا این شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه‌اش به استان آذربایجان شرقی است.

قرار است لاریجانی عصر امروز، جلسه‌ای با سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی آذربایجان شرقی در سالن جمهوری استانداری داشته باشد، همچنین رییس مجلس فردا پنجشنبه در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان میانه شرکت خواهد کرد./935/د102/ق

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات