۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۵۹۵۷۴۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

انقلاب اسلامی، ملت ایران را از وابستگی به غرب نجات داد

انقلاب اسلامی، ملت ایران را از وابستگی به غرب نجات داد
حجت الاسلام یوسف پور گفت: انقلاب اسلامی، ملت ایران را از سال‌ها وابستگی و سلطه نجات داد و استقلال و آزادی را به آنها هدیه کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در مراسم جشن انقلاب در ساری به چهل سال پیشرفت و بالندگی ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی، ایران را به کشوری مقتدر در جهان تبدیل کرده است.
 
وی با بیان این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی خبری از توسعه و پیشرفت نبود و بسیاری از مردم در فقر و محرومیت زندگی می‌کردند، افزود: اما امروز و به برکت انقلاب شاهد توسعه متوازن و همه جانبه در کشور هستیم.
 
حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی تحول عظیمی در همه بخش‌های کشور ایجاد کرد، گفت: در حالی امروز کشورمان این گونه در جهان همچون نگینی می‌درخشد که دشمنان این ملت از نخستین روز پیروزی انقلاب هر چه در توان داشتند برای براندازی و نابودی انقلاب تلاش کردند.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که قطار انقلاب اسلامی با سرعت در حال طی کردن مسیر پیشرفت و توسعه است، افزود: دشمن در همه در توان داشت برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفت، اما با ایستادگی و مقاومت ملت ایران شکست خورد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هوشیار و با بصیرت هستند و فریب توطئه‌های دشمنان را نخواهند خورد، بیان داشت: این ملت همواره ثابت کردند که پشتیبان مطمئنی برای انقلاب و نظام اسلامی خواهند بود.
 
حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که انقلاب اسلامی ملت ایران از سال‌ها فقر و بدبختی نجات داد و به این ملت بزرگ استقلال و آزادی را هدیه کرد، گفت: امروز ملت ایران مستقل هستند و کسی نمی‌تواند در امور داخلی و آینده کشورمان دخالت کند.
 
وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در حال حاضر به الگویی برای سایر ملت‌های جهان تبدیل شده است، بیان داشت: این انقلاب که با حضور ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید موجب بیداری سایر ملت‌ها از خواب غفلت شده است.
 
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک رویداد عظیم در قرآن معاصر یاد کرد و گفت: ملت بزرگ ایران اسلامی فجر امسال را با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده گرامی می‌دارند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات