۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۹۵۶۸۸
از سوی حجت الاسلام صادقی تشریح شد؛

برنامه های حوزه علمیه مازندران در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

برنامه های حوزه علمیه مازندران در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
حجت الاسلام صادقی مهم ترین برنامه های حوزه علمیه مازندران در ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را تشریح کرد.
حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از برگزاری اردو‌های جهادی همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با حضور طلاب در چهل منطقه روستایی، محروم و آسیب پذیر استان خبر داد.
 
وی با بیان این که این اردو‌ها با همکاری برخی نهادها و سازمان های خدماتی و حمایتی برگزار می‌شود، افزود: در این اردو‌های جهادی که طلاب جوان مدارس علمیه استان نیز حضور دارند به مناسبت ایام الله دهه فجر به روستائیان و ساکنان مناطق محروم و آسیب پذیر خدمات مختلف ارائه خواهد شد.
 
حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری مسابقه از منشور روحانیت امام خمینی (ره) ویژه مبلغان دینی و طلاب مدارس علمیه استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه به صورت همزمان پانزدهم بهمن ماه در استان برگزار خواهد شد و به چهل نفر برگزیده جوائزی اهداء خواهد شد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران همچنین به برگزاری اجتماع بزرگ مبلغان طرح هجرت و طرح امین استان، هجدهم بهمن ماه در فریدونکنار اشاره کرد و گفت: این همایش بزرگ با حضور آیات سیفی مازندرانی و توکل برگزار خواهد شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود از برگزاری نشست‌های بصیرتی منطقه‌ای در مدارس علمیه استان با رویکرد دستاورد‌های چهل ساله نظام اسلامی خبر داد و خاطرنشان کرد: این نشست ها در قالب مدارس علمیه شش منطقه استان در مدارس علمیه امام صادق(ع) نکا، امام علی(ع) ساری، خاتم الانبیاء بابل، شهید بهشتی(ره) نوشهر، امام صادق(ع) قائمشهر و امام حسن عسکری(ع) آمل برگزار خواهد شد.
 
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر خدمات ارزشمندی به مردم سراسر کشور ارائه کرده است، بیان داشت: امروز یکی از وظایف مبلغان دینی و کسانی که تریبون‌های تبلیغی در اختیار دارند تبیین و تبلیغ صحیح این خدمات است.
 
حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که در شرایط امروز جامعه تعامل و ارتباط مستمر و نزدیک روحانیت و طلاب با مردم بسیار ضروری است، تصریح کرد: فاصله گرفتن روحانیت از مردم بسترسازی برای توطئه و نفوذ دشمنان انقلاب است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت با ارتباط نزدیک با اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان خطر و نفوذ دشمن را بی اثر خواهد کرد، بیان داشت: علما و روحانیت همواره در کنار مردم و پناهگاهی امن و مطمئن برای آن‌ها بودند./950/ت303/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات