۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۵۹۵۸۹۲

مناطق محروم در انتظار "کلینیک انتظار"

مناطق محروم در انتظار
چهارمین طرح ویزیت و مشاوره رایگان "کلینیک انتظار" در مناطق محروم قرچک در آستانه 40 سالگی انقلاب اسلامی به همت جهادگران حوزه علمیه معصومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، چهارمین طرح ویزیت و مشاوره رایگان با عنوان "کلینیک انتظار" به همت جهادگران حوزه علمیه معصومیه(س) قرچک در منطقه گلشهر این شهرستان برگزار شد.

فاطمه عرفانی مسؤول گروه جهادی معصومیه در حاشیه این اردو هدف از برگزاری این اردو را کمک رسانی به همنوعان در موضوع سلامت و فرهنگ عنوان کرد و گفت: این اولین دوره فعالیت این گروه در شهرک گلشهر همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است و سه دوره پیش از این در روستای داودآباد از توابع قرچک برگزار شده بود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه معصومیه(س) محرومیت زدائی و فرهنگ سازی از مناطق محروم را از دیگر اهداف این برنامه برشمرد و افزود: کلیه فعالیت های این گروه به صورت خودجوش و داوطلبانه انجام شده است.

وی خودسازی جهادگران و لمس محرومیت ها را از برکات اردوهای جهادی خواند و بیان کرد: این گونه برنامه ها در راستای ترویج ارزش های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این طلبه جهادگر مطرح کرد: این اردوی جهادی از روز گذشته با استقرار تیم بسیج جامعه پزشکی، متخصص زنان و مشاوران دینی و تربیتی در حسینیه گلشهر آغاز شده که تاکنون به ۱۳0 نفر از مردم این منطقه خدمت رسانی انجام شده است.

وی خبر داد: با عنایات امام عصر(عج) و زحمات سربازان گمنام آن حضرت مقرر شد تا این برنامه در مناطق محروم دیگر شهرستان به طور رایگان ادامه پیدا کند.

عرفانی در پایان خاطرنشان کرد: این برنامه با همکاری بسیج طلاب، بنیاد حضرت مهدی(عج) و هیأت امنای مجتمع 1000 واحدی شهرک گلشهر قرچک برگزار شد./804/ت303/ب1

ارسال نظرات