۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۹۵۹۰۷
چمران:

مردم حق خود را نسبت به انقلاب ادا کنند

مردم حق خود را نسبت به انقلاب ادا کنند
رییس سابق شورای اسلامی تهران گفت: قدر انقلاب اسلامی را بدانیم و ملت ما باید حق خود را نسبت به این انقلاب ادا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مهدی چمران رییس سابق شورای اسلامی شهر تهران شامگاه شنبه در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد حضرت رسول (ص) شهرک اصلاح بذر ورامین برگزار شد با بیان اینکه داعش از دشمنان صدراسلام هم وحشی‌تر بود، گفت: جاهلان زمان پیامبر (ص) اعلام کرده بودند که ما بت می‌پرستیم، اما داعشی‌ها با اینکه اعلام می‌کردند ما اسلام را قبول داریم مردم را می‌کشتند و در گور‌های دسته جمعی دفن می‌کردند.

وی افزود: ما ملتی هستیم که در سختی‌ها رشد کردیم و امروز هم می‌توانیم با توجه به نیرو‌های داخلی خود در برابر نامردانگی‌ها و سختی‌ها بایستیم البته به شرط وحدت و همدلی که این دقیقاً آن چیزی است که دشمن نمی‌خواهد در کشور ما اتفاق بیافتد.

عضو کمیته استقبال از امام خمینی (ره) ادامه داد: انقلاب ما به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب نور بود، حقیقتاً زمانی که انقلاب شد، امام راحل نوری در تاریکی آورد و این یک حقیقت است که باید همه ملت ایران به آن آشنایی کامل داشته باشند.

وی تصریح کرد: قدر این انقلاب را باید بدانیم، ملت ما باید حق خود را نسبت به این انقلاب ادا کنند، امروزه عده‌ای اختلاس می‌کنند و جامعه ما به جوش و خروش می‌آیند، چرا دولت و قوه قضاییه گاهی اوقات سکوت می‌کند و جلوی برخی از اختلاس را نمی‌گیرند.

نیرو‌های انقلابی متحد و پشت سر رهبری باشند

جانشین فرمانده ستاد جنگ‌های نامنظم ابراز داشت: مگر باید مردم در حکومت اسلامی این جمله را بشنوند که برادر و پسر فلان مسؤول ارشد از بیت المال اختلاس کرده است، اسلام به هیچ کس اجازه نمی‌دهد که از بیت المال بخورد که امروز قوه قضاییه می‌آید جلسه می‌گذارد و دنبال فلانی می‌گردد.

 

وی اضافه کرد: فرقی نمی‌کند اختلاس کننده فامیل چه کسی هست، اسلام به هیچ کسی این حق را نمی‌دهد که مال مردم را بخورد، و بعد، مردم در فشار اقتصادی له شوند.

این سیاستمدار اصولگرا با اذعان به اینکه امروز شرایط اقتصادی کشور ما مناسب نیست، گفت: مردم فشار‌های اقتصادی زیادی را در زندگی خود تحمل می‌کنند، بیکاری جوانان به ویژه کسانی که تحصیل کرده اند وضعیت خوبی را از کشور نشان نمی‌دهد.

چمران در پایان افزود: باید نیرو‌های انقلابی از هر حزبی، جناحی و جریانی که هستند دورهم جمع شوند، متحد و پشت سر رهبری انقلاب باشند و به سمت آبادانی و پیشرفت هرچه بیشتر کشور گام بردارند./۸۰۴/پ210/ب1

ارسال نظرات