۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۵۹۵۱۷۳
امام جمعه موقت ورامین:

ایام فاطمیه به برکت انقلاب اسلامی احیا شد

ایام فاطمیه به برکت انقلاب اسلامی احیا شد
استاد حوزه گفت: ایام فاطمیه به برکت استقرار نظام اسلامی احیا شد، امروز سنت‌های مذهبی همچون اعتکاف و لیالی قدر با عظمتی خاص در کشور برگزار می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران شامگاه یکشنبه در دیدار اعضای ستاد برگزاری تشییع نمادین حضرت زهرا (س) با تأکید بر اجرای منسجم‌تر این مراسم، فعالیت این ستاد را ارزشمند خواند و خطاب به اعضای آن گفت: تلاش مجاهدانه شما در این برهه تاریخی بسیار ستودنی است، محکم پای کار خود بایستید چرا که مراسم تشییع نمادین حضرت زهرا (س) باید با تمام قوت در دیار ۱۵ خرداد برگزار شود.

استاد حوزه افزود: این مراسم در سال‌های گذشته با شکوهی خاص و نظمی مثال زدنی برگزار شد، امسال هم نیز در ایام چهل سالگی انقلاب و دهه فجر باید باشکوه‌تر از هرسال انجام شود.

امام جمعه موقت ورامین ابراز داشت: ایام فاطمیه به برکت استقرار نظام جمهوری اسلامی احیا شد، امروز شاهد هستیم که سنت‌های مذهبی همچون اعتکاف و لیالی قدر با عظمتی خاص و در حدود ۹۰۰ شهر کشور نمازجمعه اقامه می‌شود که در آن صدای واحد حکومت اسلامی به گوش مردم می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: کاری که شما در فاطمیه انجام می‌دهید، انصافاً بزرگ، شایسته، قابل تقدیر و فعالیتی ارزشمند است که در آن شعائر دینی و مذهبی تکریم و تعظیم می‌شوند و باید سال به سال به رونق آن اضافه شود.

حجت الاسلام محمودی در پایان بیان کرد: امروز نگاه مردم به رفتار و برنامه ریزی شما است و بستگی به آنچه که تدبیر کرده اید دارد، اینجا است که باید با نیتی خالص، قربه الی الله و رضای اهل بیت وارد عرصه شوید که البته تاکنون اینچنین بوده است و ان شاء الله از این به بعد نیز با همین روحیه ادامه خواهید داد.

گفتنی است همچون سال‌های پیشین، این مراسم شنبه بیستم بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء همزمان با شامگاه شهادت حضرت زهرا (س) از مصلی صاحب الزمان (عج) تا حرم مطهر شهدای گمنام ورامین برگزار می‌شود./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات