۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۵۹۴۵۰۷
مدیر حوزه علمیه ورامین:

پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه همگانی است

پاسداری از ارزش‌های انقلاب وظیفه همگانی است
حجت الاسلام محمودی گفت: امروز آحاد مردم و مسؤولان وظیفه دارند با تمام توان از ارزش‌های انقلاب اسلامی که امانت امام راحل است، پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مهدی محمودی مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) ورامین صبح سه شنبه در جمع حوزویان و طلاب ورامین که در سالن اجتماعات این حوزه برگزار شد با گرامیداشت ایام الله چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار داشت: ورود امام راحل به میهن اسلامی در ۱۲ بهمن ماه سال ۵۷، یک روز بزرگ و خاطره انگیز است.

وی با اشاره به ضرورت بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی افزود: باید قدر و ارزش انقلاب اسلامی در این برهه از زمان بیشتر قدر دانسته شود و با همه توان و ظرفیت از اندیشه‌ها و تفکرات امام راحل صیانت کرد.

استاد حوزه با تأکید بر تلاش دشمن برای ضربه زدن به اندیشه‌های امام راحل ادامه داد: امروز آحاد مردم و مسؤولان وظیفه دارند که با تمام توان و ظرفیت از اندیشه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی که از امام راحل به امانت گذاشته شده، پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: در تاریخ چهل ساله انقلاب اسلامی، دشمن بیکار ننشست و اتفاقاتی را رقم زد تا این نظام را زائل کند ولی به لطف اهل بیت ایران اسلامی با اقتدار و استقامت همچنان پابرجاست، هیچ کس نخواهد توانست به این کشور ضربه وارد کند.

حجت الاسلام محمودی در ادامه با اشاره به قدمت حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین بیان داشت: حوزه علمیه شهرستان ورامین بیش از ۴۰ سال قدمت داشته و همواره منشأ برکات برای گسترش ارزش‌های معنوی بوده است.

مدیر حوزه علمیه شهرستان ورامین در پایان تأکید کرد: امروز طلاب حوزه علمیه شهرستان ورامین با قرآن کریم مأنوس هستند و تلاش شده تا محوریت برنامه‌ها در این مرکز علمی و معنوی و با محوریت کلام وحی باشد./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
ول کن بابا این حرفا رو،فقر که از یه در بیاد از در دیگه دین و ایمون میره بیرون،،به فکر رفه مشکلات اقتصادی که کمر ملت رو خم کرده باشید
0
0