۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۵۹۶۱۴۶
امام جمعه امین شهر:

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند

دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن هستند، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف است.
حجت الاسلام عباس فلاحی امام جمعه امین شهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن از مهم‌ترین تکالیف شرعی انسان‌ها شمرده می‌شود.
 
وی افزود: ۲۲ بهمن روز نمایش قدرت مردمی کشور جمهوری اسلامی ایران است که مردم با حضور در این راهپیمایی قدرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.
 
حجت الاسلام فلاحی با اشاره به این که ۲۲ بهمن روز تاریخی برای کشور ایران محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: مردم کشور ایران در چنین روزی توانستند دشمنان را از خاک ایران خارج کنند تا به همه بفهمانند که دشمن همیشه به فکر منافع خود بوده و دلسوزی برای کشور ندارد.
 
استاد حوزه علمیه اظهار داشت: مردم مشکلات اقتصادی را بهانه نکنند که در این راهپیمایی شرکت نکنند، زیرا سوء مدیریت بعضی از مسؤولان سبب اصلی مشکلات اقتصادی در جامعه شده است.
 
وی با بیان این که ۲۲ بهمن امسال با دیگر راهپیمایی‌ها فرق‌هایی را دارد، ابراز داشت: مردم با شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشت محکمی را به دشمنان می‌زنند و چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند.
 
حجت الاسلام فلاحی در پایان با اشاره به این که دشمنان به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستند، گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک تکلیف برعهده همه مسلمانان است تا به دشمنان بگویند که ما انقلاب و نظام اسلامی را دوست داریم و از آن دفاع می‌کنیم./۹۷۰۷/ت310/ب1
رضا دهقان زاده
ارسال نظرات