۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد خبر: ۵۹۶۳۷۵
فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

اقتدار امروز پلیس برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

اقتدار امروز پلیس برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است
سردار ناظری با بیان اینکه پلیس مظهر اقتدار نظام است، گفت: این اقتدار برگرفته از فرهنگی است که در دفاع مقدس رزمندگان اسلام با آن بر دشمن غلبه کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران صبح چهارشنبه همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر در مراسم صبحگاه مشترک ستاد فرماندهی این استان با بیان اینکه نیروی انتظامی تمام اقتدار خود را از فرمانده کل قوا می‌گیرد، گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار نظام اسلامی است و این اقتدار از فرهنگی برگرفته شده است که در دفاع مقدس رزمندگان اسلام با آن بر دشمن غلبه کردند.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی در شرق استان تهران ۱۲۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: ۸۰ نفر از این شهدا در دوران دفاع مقدس و ۴۰ نفر در مقابله با اشرار و قاچاقچیان و برهم زنندگان نظم و امنیت جان خود را فدای اسلام کرده اند و این امر مایه افتخار پلیس بوده و خواهد بود.

این مقام مسؤول نظامی با بیان اینکه پلیس همواره در کنار مردم است نه روبروی آنها، اضافه کرد: در اغتشاشات دی ماه گذشته مردم با کناره گیری از اخلالگران پلیس را یاری کردند.

وی ادامه داد: پلیس تا آخرین قطره خون همراه مردم، نظام اسلامی و سرباز ولایت هست و مردم هم همواره به پلیس ایمان داشته، به آن تکیه کرده و نیروی انتظامی را امین خود می‌دانند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران اضافه کرد: امروز پلیس در دل مردم و کلانتری‌ها و پاسگاه‌های پلیس پناهگاه تظلم خواهی مردم هستند، افتخار پلیس به این دلیرمردانی است که با الگوگیری از رزمندگان و شهدای دفاع مقدس برای برقراری نظم و امنیت تلاش کردند، اقتدار پلیس از خط ولایت و با بصیرت گرفته شده است، ما مانند رزمندگان دفاع مقدس همواره در این خط حضور داریم و خواهیم داشت.

وی توانمندی، اقتدار و کارآمدی نیرو‌های انتظامی را یادآور شد و افزود: همه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از ناجا، ارتش، سپاه و بسیج همگی در خدمت امنیت و آسایش مردم هستند.

ناظری با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان ایران اسلامی با تلاش نیرو‌های مسلح کشورمان خنثی شده است، تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی قاطعانه با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

گفتنی است در این مراسم از افسران، کارکنان، بازنشستگان و سربازان نمونه نیروی انتظامی ویژه شرق استان تهران با اهدای جوایزی تجلیل به عمل آمد./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات