۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
کد خبر: ۵۹۶۴۰۰
لطفی خبر داد؛

پوشش راهپیمایی 22 بهمن با حضور 6500 خبرنگار داخلی و خارجی + فیلم

پوشش راهپیمایی 22 بهمن با حضور 6500 خبرنگار داخلی و خارجی + فیلم
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: 6500 خبرنگار و عکاس داخلی و خارجی پوشش دهنده حرکت الهی مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن خواهند بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و رییس ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی امروز در نشست خبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طی سخنانی گفت: انقلاب اسلامی به عنوان یک پدیده بی نظیر در کل دنیا به پیروزی رسیده و در کوتاه مدت عامل تغییر و دگرگونی شد.

وی افزود: این انقلاب دینی، مردمی و استکبارستیز و قائم به ایمان آحاد مردم شریف و مدین ایران اسلامی بود، جشن پیروزی انقلاب اسلامی منحصر به کشور ایران نیست بلکه در کشورهای دیگر نیز برگزار می‌شود.

لطفی با بیان اینکه امسال در مقطع حساسی هستیم، عنوان کرد: بر همین اساس برنامه‌ها و دستورالعمل‌هایی در نظر گرفته شده است که چهل سالگی انقلاب اسلامی با ویژگی استثنایی آن یعنی نماد علو، پختگی و شادابی از حضور حماسی مردم در صحنه بیش از بیش خود را نشان دهد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه دشمنان دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم هستند، اظهار کرد: مردم کشورمان همانگونه که مقابل جنگ سرد با روحیه ایمانی خود بدون کمترین امتیاز دادن به دشمن ایستادگی کردند امروز هم با همان روحیه و اعتقاد راسخ‌تر در مقابل جنگ اخیر هم با عزت و افتخار به پیروزی خواهند رساند.

وی با بیان اینکه راهپیمایی 22 بهمن روز دوشنبه هفته آتی ناکامی دشمن را در پی خواهد داشت، ابراز کرد: این حرکت ملی عامل بیمه انقلاب اسلامی در پیچ های تاریخی خواهد شد، همانگونه که رهبری پیش‌بینی کردند با حضور آحاد مردم عزیز با وجود مطالبات به حق درباره معیشت، نظام انقلاب اسلامی را بیمه خواهند کرد، با همدلی دولت و مسؤولان و مردم زمینه ساز عبور از این تنگناها خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه بزرگداشت جشن مردمی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مقابل طاغوت اعظم وظیفه دینی و انقلابی مردم ما خواهد بود، گفت: نقش آفرینی بی بدیل نظام اسلامی در کل دنیا و اعتراف دشمنان به ناموفق بودن آنان در هر ترفندی برای نابودی انقلاب با القای شایعات و ایجاد شکاف بین مردم و مسؤولان و بین خود مردم نشان از آن دارد که آنان توطئه‌های خود را به گور خواهند برد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی افزود: ستاد مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی را طی یک سال قبل آغاز کرده که انواع فعالیت‌های فرهنگی، خدماتی و برپایی نمایشگاه تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، سلسله نشست ها و افتتاح پروژه های عمرانی، از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به هشدار رهبر معظم انقلاب به مردم ایران درباره توطئه دشمنان، بیان کرد: توطئه ایادی آمریکا، سلطنت‌طلب‌ها و رژیم سفاک آل سعود که دنبال نابودی نظام در سال 97 بودند باید مراقب باشیم که در آینده توطئه های آنها ما را از نظام ناامید نکنند.

لطفی با اشاره به برنامه‌های دیگر، اظهار کرد: شنبه 20 بهمن سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که به این مناسبت دهه فجر را فجر فاطمی نامگذاری کردیم. در هماهنگی با هیات‌های مذهبی حفظ شئون عزای اهل بیت(ع) در ایام دهه فجر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: روز پنج‌شنبه مراسم بزرگداشت مهمانی لاله‌ها را خواهیم داشت، در بیش از 19 هزار گلزار شهدا در همه کشور گلباران هوایی را خواهیم خواهیم داشت، مزار شهدای اهل تسنن و ارامنه نیز مراسم ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ابراز کرد: روز یک شنبه هفته آینده 21 بهمن طبق روال سنوات قبل بدون تغییر ساعت 21 گلبانک تکبیر و نورافشانی در تمامی کشور ایران اسلامی برگزار خواهد شد. در تهران از 40 نقطه نورافشانی صورت می‌گیرد.

لطفی گفت: روز 22 بهمن برپایی راهپیمایی مردمی در بیش از هزار نقطه شهرها، روستاها، استان‌های ایران انجام می‌شود، تا کنون بیش از 200 مهمان از شخصیت‌های حوزوی، دانشگاهی، لشکری و کشوری و آحاد مختلف از اقشار مردمی برای حضور دراین برنامه اعلام آمادگی کردند.

وی بیان کرد: نگاه امروز جهان به جشن چهل سالگی انقلاب است زیرا دشمنان دنبال نابودی این جشن بودند بنابراین مردم شریف متدین امسال به فضل الهی جهان را ناظر بر بزرگترین جشن حماسی و پرشور خواهند کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره حضور خبرنگاران، عنوان کرد: 6500 خبرنگار عکاس داخلی و خارجی پوشش دهنده این حرکت الهی مردم ایران خواهند بود، 3000 هزار خبرنگار پوشش دهنده مراسم شهر تهران 3200 خبرنگار دیگر پوشش دهنده مراسم استان‌های دیگر خواهند بود. انواع شبکه های رادیو تلوزیونی از اسپانیا، چین، اروپا و بسیاری کشوهای دیگر حضور خواهند داشت.

لطفی درباره مراسم روز 22 بهمن در سراسر کشور بیان کرد: مراسم در ساعت 9 صبح در بیش از هزار شهر برگزار می شود، در تهران از 12 مسجد حرکت الهی خود را به سمت میدان آزادی آغاز خواهند کرد. مراسم در تهران با سخنرانی رییس جمهور دکتر روحانی برگزار می‌شود./813/پ202/ب1

تعداد بازدید : 4
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات