۱۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۹۶۷۰۰
خطیب جمعه ساری:

انقلاب اسلامی سبب افول قدرت نظام‌های سلطه گر در جهان شد

انقلاب اسلامی سبب افول قدرت نظام‌های سلطه گر در جهان شد
خطیب جمعه ساری گفت: پیروزی انقلاب اسلامی سبب خلق یک قدرت منطقه‌ای و جهانی شد که این مسأله هراس و عصبانیت نظام‌های سلطه گر را در پی داشته است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام محمد قاسمی، خطیب جمعه ساری روز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر ضرورت ترویج و گسترش سبک زندگی فاطمه در جامعه تأکید کرد.
 
وی با بیان این که سبک زندگی فاطمی ولایت مداری و ایستادگی در برابر ظلم را به ما می‌آموزد، افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) تا آخرین لحظه از عمر با برکت خود از جایگاه ولایت دفاع کرد و به شهادت رسید.
 
امام جمعه موقت ساری با تأکید براین که حضرت فاطمه زهرا (س) از انحراف جامعه آن دوران از مسیر ولایت و رهبری ناراحت و آزرده خاطر بودند، بیان داشت: متأسفانه جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر گرامی اسلام از مسیر ولایت خارج شدند و آن مشکلات و بحران‌ها را به وجود آوردند.
 
وی با بیان این که خروج از مسیر ولایت و رهبری مهم‌ترین عامل مشکلات جامعه اسلامی پس از رحلت پیامبر اسلام (ص) بوده است، خاطرنشان کرد: امروز نیز رمز بقا و ماندگاری جامعه دینی در گرو حرکت در مسیر ولایت و رهبری است.
 
حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که امام خمینی (ره) با طرح مسأله ولایت فقیه آینده دین و اسلام ناب را تضمین کردند، بیان داشت: انقلاب اسلامی در سایه ولایت و رهبری چهل سال است که در برابر همه توطئه‌ها و دشمنی‌های بدخواهان با قدرت ایستاده است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی سبب افول قدرت نظام‌های سلطه گر در جهان شد، خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی موجب خلق یک قدرت منطقه‌ای و جهانی شد که این مسأله هراس و عصبانیت نظام‌های سلطه گر را در پی داشته است.
 
امام جمعه موقت ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی با خود تحول، بالندگی و پویایی را به همراه داشته است، بیان داشت: امروز ایران در سایه انقلاب اسلامی به یک کشوری مقتدر در منطقه و جهان تبدیل شده که منافع استکباری و استعماری برخی کشور‌ها را با چالش جدی مواجه کرده است.
 
وی با بیان این که انقلاب اسلامی امروز علیرغم همه توطئه‌های دشمن چهل ساله شده و این افتخار بزرگی برای ملت بزرگ ایران است، تصریح کرد: به طور حتم دهه مبارک فجر را می‌توان فجر پیروزی و اقتدار انقلاب اسلامی دانست./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات