۲۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
کد خبر: ۵۹۶۹۰۶

دعوت امام جمعه اردبیل برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن

دعوت امام جمعه اردبیل برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اردبیل در پیامی مشترک از مردم استان جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن 1397 دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری رسا از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و اکبر بهنام جو؛ استاندار اردبیل در پیامی مشترک از مردم شریف استان جهت حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن 1397 دعوت کردند.

در این پیام مشترک آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
یوم الله بیست و دوم بهمن، سرآغاز حکومت صالحان، سپیده روشن پیروزی و روز افتخار، عزّت و اقتدار ملّت بزرگ ایران است و بی تردید گرامی‌داشت این روز عزیز، تعظیم و پاسداشت هزاران شهید گلگون کفن و ایثارگران والامقامی است که در عرصه‌های مختلف برای به ثمررسیدن انقلاب، دفاع مقدّس و کسب استقلال کشور، از جان عزیز خویش گذشتند.

این جانبان، ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، ازعموم مردم بصیر، ولایی و غیور استان دعوت می‌نماییم همچون سایر هم‌وطنان با حضور گسترده و خروشان در راهپیمایی دشمن‌شکن 22 بهمن که جشن بزرگ و ملی پیروزی انقلاب اسلامی است با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، امام راحل(ره)، مقام معظّم رهبری و شهدای گران‌قدر تجدید بیعت و جلوه‌های عظمت وصف‌ناپذیر انقلاب و اراده آهنین خود را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذارند تا ان‌شاءا... بار دیگر موجبات شادی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان این مرز و بوم الهی خصوصا آمریکا و صهیونیسم غاصب فراهم گردد./935/د103/ب1

مرتضی شفیعی
ارسال نظرات