۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۹۷۵۰۱
با حضور آیت الله صدیقی؛

یادواره طلبه شهید ذوالفقاری برگزار می‌شود

یادواره طلبه شهید ذوالفقاری برگزار می‌شود
یادواره طلبه شهید مدافع حرم هادی ذوالفقاری در هیأت صاحب الزمان(عج) پاکدشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم سالگرد شهادت طلبه شهید مدافع حرم، هنرمند، مستند ساز و عکاس محمد هادی ذوالفقاری در پاکدشت برگزار می‌شود.

این مراسم همزمان با ایام ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی و یادبود شهدای حمله تروریستی اخیر زاهدان، ساعت ۱۹ روز جمعه ۲۶ بهمن ماه ۹۷ با حضور دلدادگان به شهدا و ولایت، خانواده این شهید بزرگوار در محل هیأت صاحب الزمان (عج) شهرستان پاکدشت واقع در میدان قدس، پشت مخابرات، کوچه گلستان دوم  به اجرا در می‌آید.

گفتنی است آیت الله کاظم صدیقی سخنران این مراسم و حسین سازور در این برنامه به مدح شهید می‌پردازد.

یادآور می‌شود شهید محمد هادی ذوالفقاری در روز ۱۳ بهمن ماه سال ۱۳۶۷ همزمان با سالروز شهادت امام هادی (ع) متولد شد و از همین رو نام او را هادی گذاشته شد، وی که در درگیری‌های فتنه ۸۸ جانباز شده بود جهت فراگیری دروس حوزوی به نجف و حوزه حاج ابوالفتح رفت و پس از بروز تحولات عراق و بسیج نیرو‌های مردمی برای دفاع از عتبات عالیات به ویژه سامرا و حرمین عسکریین رفت، او به حدی به امام هادی (ع) علاقه داشت که سرانجام در بهمن ماه ۱۳۹۶ در سن ۲۶ سالگی در شهر امام هادی (ع) یعنی سامرا و در دفاع از حرمین عسکریین به دلیل انفجار یک تله انفجاری توسط اعضای گروهک تروریستی داعش به فیض شهادت نائل آمد.

علمای نجف در مراسم چهلم او می‌گفتند شهید ذوالفقاری شجاعت زیادی داشت و بعد از اذان صبح وقتی نمازش را می‌خواند به وادی السلام رفته و سر قبری که برای خودش آن را خریده بود، قرآن و زیارت عاشورا می‌خواند.

"پسرک فلافل فروش" عنوان کتابی است که دربردارنده زندگینامه و خاطرات بسیجی مدافع حرم، طلبه شهید محمد هادی ذوالفقاری است./804/د102/ب1

ارسال نظرات