۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۹۷۵۲۰
امام جمعه موقت بیرجند:

راه حل مشکلات کشور زانو زدن در برابر بیگانگان نیست

راه حل مشکلات کشور زانو زدن در برابر بیگانگان نیست
حجت الاسلام نصیرایی گفت: مردم از وضعیت اقتصادی و از بی تدبیری گلایه دارند اما میان بی تدبیری‌ها و آرمان‌های انقلاب تفاوت قائل هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام مجید نصیرایی، امام جمعه موقت بیرجند ظهر امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه اظهار داشت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن با حضور پرشور خود حماسه بی نظیری را خلق کردند که این حضور مردم پیام قدرت، عظمت و اتحاد ملت ایران را به همراه داشت.

وی گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزون بر اینکه دشمنان را ناامید کرد، جمهوری نظام اسلامی را تقویت و مردم سالاری حقیقی را به نمایش گذاشت.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: مردم با وجود تمام مشکلات ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب ایستادند و وظیفه شناس هستند و این حماسه دل دوستان ملت ایران را نسبت به آینده امیدوارتر کرد.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه راه حل مشکلات کشور زانو زدن در برابر کفار و بیگانگان نیست، تصریح کرد: مردم به وظیفه خود عمل کردند و حالا نوبت مسؤولان است که رسالت خود را در رفع مشکلات ملت ایران انجام دهند.

وی ادامه داد: وضعیت نابه سامان اقتصادی در کشور ناراحتی مردم را به همراه داشته و از این بی تدبیری‌ها گلایه دارند اما میان این بی تدبیری‌ها و آرمان‌های انقلاب تفاوت قائل هستند.

امام جمعه موقت بیرجند خاطرنشان کرد: خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌های عظیم معدنی و طبیعی است اما جوانان همچنان گرفتار بیکاری و محرومیت هستند که این شایسته نیست.

حجت الاسلام نصیرایی با بیان اینکه مشکلات مردم با حرکت جهادی مدیران قابل حل است، اظهار کرد: در بیانیه رهبری در آستانه دهه پنجم انقلاب به درستی وضعیت حال و رسالت آینده ترسیم شد و وظایف اصلی برای گام‌های آینده را بر دوش جوانان گذاشتند بنابراین باید فرمایشات مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب تبیین شود.

وی به اقدام تروریستی در سیستان و بلوچستان اشاره کرد و افزود: این اقدام دشمنان نشان از خوی وحشی آن‌ها و معاندان دارد اما ملت ایران بی هیچ عنوان از آرمان‌های خود دست برنمی‌دارند./9314/پ210/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات