۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
کد خبر: ۵۹۷۵۸۳
با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان:

مراسم وداع با ۳ شهید کاشانی حادثه تروریستی زاهدان برگزار می‌شود

مراسم وداع با ۳ شهید کاشانی حادثه تروریستی زاهدان برگزار می‌شود
مراسم وداع با سه شهید کاشانی حادثه تروریستی زاهدان با حضور آیت الله نمازی در ناحیه مقاومت سپاه کاشان برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سرهنگ مرتضی عمو مهدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان صبح امروز در گفت و گو باخبرنگاران گفت: به دلیل تغییر زمان مراسم شهدا در اصفهان تغییراتی در برنامه‌های مراسم بدرقه و تشییع شهدای کاشانی حادثه تروریستی زاهدان انجام شد.

وی افزود: امروز شنبه ۲۷ بهمن مراسم استقبال از شهدا از ساعت ۲۰ امشب از میدان بسیج آغاز خواهد شد و کاروان شهدا از میدان بسیج به طرف میدان امام خمینی (ره) و در ادامه به طرف میدان کمال الملک و سپس به طرف سپاه کاشان برگزار می‌شود.

به گفته وی با ورود کاروان شهدا به سپاه کاشان، مراسم شبی با شهدا و وداع با شهدا با حضور آیت الله نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشان برگزار خواهد شد.

سرهنگ عمو مهدی گفت: فردا یکشنبه ۲۸ بهمن ماه از ساعت ۹:۳۰ دقیقه صبح مراسم تشییع پیکر‌های پاک شهیدان بسیجی سید ثارالله موسوی، پاسدار شهید ابوالفضل موسوی و پاسدار شهید ابراهیم صیادی از سپاه کاشان به طرف میدان کمال الملک برگزار خواهد شد.

به گفته وی، مراسم یادبود دوشنبه ۲۹ بهمن از ساعت ۱۸:۳۰ بعد از ظهر در سالن ورزشی بنیاد شهیدان کاشان واقع در خیابان امام خمینی (ره) کاشان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، عوامل گروهک تروریستی به اصطلاح جیش العدل با اقدام کور تروریستی انتحاری چهارشنبه شب یک دستگاه اتوبوس حامل نیرو‌های مرزبان نیروی زمینی سپاه پاسداران از لشکر امام حسین (ع) استان اصفهان را منفجر کردند.

شایان ذکر است، در این حادثه تروریستی که به وسیله یک دستگاه وانت مملو از موادمنجره در جاده خاش به زاهدان محدوده روستای چانعلی رخ داد ۲۷ نفر از نیرو‌های جان برکف سپاه شهید و ۱۳ نفر دیگر زخمی شدند که در بین ۲۷ شهید این حادثه سه شهید ابوالفضل موسوی، سید ثارالله موسوی و ابراهیم صیادی از شهرستان کاشان هستند./۱۳۰۷/پ203/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات