۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۹۷۸۱۲
امام جمعه بندرامام:

تخریب آیت الله موسوی جزایری راهبرد دشمن برای ضربه زدن به خوزستان است

تخریب آیت الله موسوی جزایری راهبرد دشمن برای ضربه زدن به خوزستان است
امام جمعه بندرامام گفت: تخریب آیت الله موسوی جزایری راهبرد دشمن برای ضربه زدن به خوزستان است.
حجت الاسلام محمد تابش، امام جمعه بندرامام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه آیت الله موسوی جزایری نزدیک به ۵۰ سال است که به درجه اجتهاد رسیده و مورد تأیید مراجع قم و نجف هستند، خاطرنشان کرد: آیت الله موسوی جزایری بیش از ۴۰ سال است که در خوزستان حضور دارد و در این مدت خدمات علمی بی شماری انجام داد.

امام جمعه بندرامام با بیان اینکه آیت الله موسوی جزایری یکی از بزرگترین حوزه‌های علمیه کشور را برای برادران تأسیس کرده است، افزود: امام جمعه اهواز در حوزه خواهران هم صد‌ها طلبه خواهر را تربیت کرد.

حجت الاسلام تابش بیان داشت: برخی از روحانیانی که در مدارس تحت نظر آیت الله موسوی جزایری درس خواندند، به درجه اجتهاد رسیدند و هم اکنون جزء مجتهدان و خبرگان استان هستند.

وی به خدمات اجتماعی آیت الله موسوی جزایری در راستای حل مشکلات مردم از قبیل راه اندازی صندوق‌های قرض الحسنه، پاسخگویی به مراجعات مردمی، حمایت و پشتیبانی جدی از جبهه در ۸ سال جنگ تحمیلی و انتفاضه جنوب عراق اشاره کرد.

امام جمعه بندرامام تأسیس دانشگاه امیرالمؤمنین و مرکز تخصصی کلام را دیگر اقدامات علمی آیت الله موسوی جزایری برشمرد و  گفت: تأسیس شبکه جهانی الاهواز برای معرفی تشیع ناب در مقابل وهابیت و نشان دادن چهره واقعی شیعه گری خوزستان از اقدامات مهم معظم له است.

حجت الاسلام تابش بیان داشت: آیت الله موسوی جزایری پیش از انقلاب اسلامی مهمترین شخصیتی در استان بود که محور هدایت جوانان انقلابی قرار گرفت و پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بزرگترین روحانی استان در حمایت از ولایت مطلقه فقیه و سنگر‌های ضد توطئه‌های رهبری است.

وی هجمه‌های اخیر دشمنان نسبت به آیت الله موسوی جزایری را در راستای ناکامی توطئه‌های دشمنان بر شمرد و گفت: شخصیت و درایت ایشان در مدیریت استان به گونه‌ای بود که با وجود مشکلات بسیار در خوزستان، اما مردم ولایتمدار استان همراه و حامی نظام و انقلاب بودند که این مسأله سدی بزرگ در برابر توطئه‌های دشمنان بوده است؛ از این رو دشمنان تنها راه را در تخریب ایشان دیده اند و همه توان خود را در این راه به کار بسته اند./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات