۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۷
کد خبر: ۵۹۸۲۱۶
سر مقاله؛

موتور محرک انقلاب

موتور محرک انقلاب
در اوج تحریم‌ها و فشار‌های متعدد سیاسی و اقتصادی از اقصی‌نقاط هندسه نظام استکباری هم می‌شود سراغ کار‌های بزرگ رفت و به اهداف بزرگ‌تر نائل شد.
به گزارش خبرگزاری رسا، خبر یکی از مسوولان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا  (ص) درباره توان داخلی تولید بنزین و رساندن این موضوع تا حد صادرات، دوباره نشان داد که مسیر و راه‌حل غلبه بر مشکلات از کجا می‌گذرد.
 
این‌که در اوج تحریم‌ها و فشار‌های متعدد سیاسی و اقتصادی از اقصی‌نقاط هندسه نظام استکباری بین‌الملل هم می‌شود سراغ کار‌های بزرگ رفت و به اهداف بزرگ‌تر نائل شد، به شرطی که راهبران، مسیر را اشتباه نگرفته باشند و دست به وقت و زانوی خود زده باشند و حساب‌شده و منطقی و دقیق جلو روند؛ اتفاقی که متأسفانه همزمان با روی کار آمدن دولت یازدهم نیفتاد و ریشه تمام مشکلات کشور در تحریم دیده شد.
 
نگاهی که در امتداد آن راه‌حل مشکل را هم امید به آن سوی مرز‌های جغرافیایی ایران تعریف می‌کند و یک جامعه ۸۰ میلیونی را حاشیه بازار سودای کمپانی‌های اقتصادی دنیای سرمایه‌داری می‌بیند که کاری از آن‌ها بر نمی‌آید جز مصرف آنچه که در مغرب‌زمین ساخته و پرداخته شده است.
 
همین می‌شود که با پشت پا زدن به یک قرارداد نه‌چندان محکم، به یک‌باره انگاری دیگر راهی باقی نمانده، جز پایان دادن به حیات انسانی.
 
در همین موقعیت که فریاد‌های «نمی‌شود؛ نمی‌شود» بلند است، اتفاقاتی مانند آنچه که در سطور ابتدایی این متن رفت، حل مشکل را همان مسیری می‌داند که تا به الآن کار و بار انقلاب و کشور را در فضای جنگ و تحریم و هزار و یک مشکل اقتصادی و بین‌المللی، در عین تعامل با دنیا و همزمان قطع امید کردن از آن، جلو آورده است. /۱۰۱/۹۶۹/م
محمدرضا محمودخانی
منبع: صبح نو
ارسال نظرات