۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۵۹۸۴۵۶
آیت الله توکل:

آیت الله مؤمن یاری وفادار برای انقلاب و رهبری بود

آیت الله مؤمن یاری وفادار برای انقلاب و رهبری بود
نماینده مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه‌ای ضایعه ارتحال فقیه ربانی آیت‌الله مومن را ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا در ساری، آیت‌الله سیدرحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در اطلاعیه‌ای ضایعه ارتحال فقیه ربانی آیت‌الله مومن را ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای جامعه اسلامی و حوزه‌های علمیه دانست.
 
وی در این اطلاعیه آورده است؛ فقیهی که قبل از انقلاب توانست یار وفادار و تاثیرگزار امام امت بوده و پس از انقلاب در هفت دوره عضویت شورای نگهبان، پنج دوره مجلس خبرگان رهبری، عضو شورای بازنگری قانون اساسی و شورای عالی سیاستگذاری و رییس حوزه علمیه قم، عضو مجمع جهانی اهل بیت(ع) زندگی خود را وقف مردم و نظام اسلامی کرد، شایسته بهترین تجلیل‌ها است.
 
آیت الله توکل با بیان این که فقهایی همچون آیت‌الله مومن از مواهب الهی به جهان اسلام و ملت بزرگ ایران هستند، اظهار داشت: آنانی که عمر خود را صرف تعلیم علوم الهی و نشر فضیلت‌ها و مبارزه با ناراستی‌ها می‌کنند و در این راه از بذل جان و مال خود دریغ نمی‌ورزند، مواهب الهی هستند که از دست دادن آنان ضربه‌ای جبران‌ناپذیر است.
 
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به خدمات علمی و تربیت شاگردانی فاضل و مجاهد از سوی آیت‌الله مومن، وی را یاری وفادار به انقلاب و رهبری دانست و گفت: پیروی و حمایت آیت‌الله مومن از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری نشانه تعبد این عبد صالح در مقابل امام‌المسلمین و نایب امام زمان عج‌الله تعالی فرجه‌الشریف بود.
 
آیت الله توکل با تسلیت و تعزیت ارتحال این ستاره آسمان فقاهت و اجتهاد به امام زمان، نایب شایسته او و حوزه‌های علمیه به ویژه به بیت شریف آن عالم ربانی و ملت بزرگ ایران، برای آیت‌الله مومن علو درجات را آرزو کرد./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات