۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۹۸۷۳۳
با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران صورت گرفت؛

معرفی برترین معاونان فرهنگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷

معرفی برترین معاونان فرهنگی حوزه علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷
برترین معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷ با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، برترین معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷، عصر امروز با حضور معاون فرهنگی حوزه های علمیه خواهران معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

فاطمه اسکندی، معاون فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری در مراسمی که بدین منظور برگزار شده بود، با تشکر از همکاری مدیران و معاونان فرهنگی مدارس علمیه خواهران در سال ۹۷ در راستای اجرای فعالیت‌ها و برنامه‌های ابلاغی خاطرنشان کرد: با ارزیابی‌های به عمل آمده مدرسه علمیه فاطمیه (س) شهرکرد با کسب بیشترین امتیاز رتبه نخست برترین معاونت فرهنگی را در سال جاری به خود اختصاص داد.

اسکندری، مدارس علمیه زینبیه (س) فارسان و حضرت زهرا (س) بروجن را به ترتیب حائز رتبه‌های دوم و سوم برترین معاونت فرهنگی در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: ملاک رتبه بندی مدارس در بحث اجرای دستورالعمل‌ها و ارسال به موقع گزارش آن ها، انعکاس خبری، فعالیت‌های دانش آموختگان و تعامل‌های برون سازمانی معاونت‌های فرهنگی بود که با دقت لحاظ شد و ان شاء الله در سال آتی نیز طبق همین ملاک‌ها امتیازدهی لازم صورت می‌گیرد.

وی، اختصاص ساعت فرهنگی در امور آموزشی مدارس را لازم و ضروری دانست و افزود: اگر می‌خواهیم امور فرهنگی طلاب در رأس باشد باید همه توان خود را در این زمینه به کار گیریم.

معاون فرهنگی تبلیغی مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه باید به محتوای امور فرهنگی توجه ویژه صورت گیرد، اظهار کرد: همه فعالیت‌های فرهنگی مدارس علمیه خواهران استان به صورت مدرسه محوری انجام خواهد شد.

این مقام مسؤول با اشاره به تشکیل کمیسیون توسعه و برنامه ریزی در استان خاطرنشان کرد: راه اندازی این کمیسیون در راستای هدفمند کردن فعالیت‌ها و استفاده از همه ظرفیت‌ها است.

وی با تأکید بر اینکه تمرکز فعالیت‌ها در سال آتی بر روی مدارس علمیه است، افزود: تا مدارس استقلال اجرایی و فکری نداشته باشند، بالنده و پویا نخواهند شد./۹۴۵۷/پ310/ب1
سجاد محمدی فارسانی
ارسال نظرات