۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۵۹۸۷۸۵
آیت الله طبرسی:

مردم نباید به دلیل قوانین دست و پاگیر در ادارات سرگردان باشند

مردم نباید به دلیل قوانین دست و پاگیر در ادارات سرگردان باشند
آیت الله طبرسی گفت: عمر مسؤولیت کوتاه است و به همین دلیل باید تنها در جهت خدمت به مردم خلاصه شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان استان با بیان این که خدمت به مردم مهم‌ترین وظیفه مسؤولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی است، گفت: عمر مسؤولیت کوتاه است و به همین دلیل باید تنها در جهت خدمت به مردم خلاصه شود.
 
وی با بیان این که به طور حتم خدمت به مردم از سوی مسؤولان آثار بسیار ارزشمندی در جامعه خواهد داشت، افزود: مردم نباید در نهاد‌ها و ادارات دولتی ما به دلیل برخی قوانین دست و پاگیر سرگردان باشند.
 
نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که امروز ملت ایران لایق بهترین‌ها هستند، بیان داشت: در دهه پنجم انقلاب اسلامی مسؤولان باید به گونه‌ای عمل کنند تا فشاری به مردم در مسائل مختلف وارد نشود.
 
امام جمعه ساری با اشاره به این که انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر خدمات بسیار ارزشمندی به مردم کشورمان ارائه داده است، افزود: پیشرفت‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف به آن دست پیدا کردیم در سایه انقلاب و نظام اسلامی حاصل شده است.
 
آیت الله طبرسی با بیان این که امروز دشمن عزم خود را جزم کرده تا ملت ایران را تسلیم خواسته‌های خود کند، بیان داشت: در حال حاضر تمام تمرکز دشمن در حوزه اقتصادی است و با فشار و تحریم تلاش می‌کند تا زمینه نارضایتی‌های عمومی را در کشور ایجاد کند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که دشمن باید بداند این ملت تسلیم خواسته‌های آن‌ها نخواهد شد و با اقتدار در برابر دشمنی‌های آن‌ها خواهد ایستاد، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران نمی‌گذارند آمریکا و هم پیمانانش به اهداف شوم خود در خصوص ایران اسلامی دست یابند.
 
امام جمعه ساری با تأکید براین که امروز صیانت از انقلاب مهم‌ترین وظیفه آحاد جامعه اسلامی است، بیان داشت: مسؤولان در شرایط امروز کشور وظیفه سنگین تری نسبت به سایر افراد جامعه بر عهده دارند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که مردم با بصیرت کشورمان در ۲۲ بهمن امسال به وظیفه خود در برابر انقلاب به خوبی عمل کردند، خاطرنشان کرد: این مردم با آن حضور حماسی خود بار دیگر با آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری بیعت کردند و حال وظیفه مسؤولان است که عمل به وظیفه کنند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات