۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۸
کد خبر: ۵۹۹۱۷۹
با حضور مادران و همسران شهدای مدافع حرم؛

همایش دختران انقلابی و مادران زهرایی در قم برگزار شد

همایش دختران انقلابی و مادران زهرایی در قم برگزار شد
همایش دختران انقلابی و مادران زهرایی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی همراه با حضور مادران و همسران شهدای مدافع حرم در قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش دختران انقلابی و مادران زهرایی در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) با حضور جمع زیادی از مادران، همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم، در مصلی قدس قم برگزار شد.

سخنران ویژه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا آشتیانی معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بود که وی با اشاره به این که بی عفتی و بی حیایی سم مخرب جامعه است، تأکید کرد که همه خانواده ها باید تلاش کنند که امر به معروف و نهی از منکر در جامعه احیا شود.

همچنین در این مراسم مادر اولین شهید روحانی مدافع حرم شهید محمدمهدی مالامیری دفاع از حریم ولایت را زیبنده ترین عنوان برای شهدای مدافع حرم دانست و تأکید کرد که آنها با اندیشه خود این مسیر را انتخاب کردند.

خانم نبی لو همسر شهید مدافع حرم مصطفی نبی لو نیز در این مراسم با تأکید بر این که حجاب زهرایی پاسداری از خون شهدا است، تأکید کرد که خانم ها بیش از مردان می توانند به ارتقای سطح فرهنگ دینی کمک کنند.

کربلایی میثم نبی لو فرزند شهید مدافع حرم نیز در این مراسم به مدیحه سرایی پرداخت و سرودهایی نیز در وصف چهل سالگی انقلاب اسلامی قرائت کرد.

همچنین در بخشی از این همایش بیانیه ای خطاب به مسؤولان با تأکید بر لزوم توجه به نفوذ فرهنگی دشمنان و همین طور تلاش برای کم کردن مشکلات اقتصادی مردم از سوی خانواده های شهدای مدافع حرم قرائت شد.

اجرای گروه سرود آوای منتظران استان قم با موضوع پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب بخش دیگری از این همایش بود، در پایان نیز به پنج نفر از حاضران به قید قرعه پنج کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

یادآور می شود، در جنب این همایش نمایشگاه محصولات ایرانی اعم از مواد غذایی، البسه و ظروف آشپزاخانه با عنوان نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با حضور بانوان انقلابی برپا شده بود./1330/پ203/ج

ارسال نظرات