۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۹۹۳۳۹
نماینده ولی فقیه در گیلان:

تفکر دلدادگان به غرب زمینه گستاخی سلطه گران علیه کشور را فراهم می کند

تفکر دلدادگان به غرب زمینه گستاخی سلطه گران علیه کشور را فراهم می کند
نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: تفکراتی که از سوی برخی دلدادگان غرب مطرح می‌شود زمینه گستاخی سلطه گران علیه ایران اسلامی فراهم می‌کند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی مرکز استان به موضوع تربیت اسلامی اشاره کرد و گفت: خانواده‌ها باید در تربیت فرزندان خود اصول و احکام دینی را مورد توجه قرار دهند.
 
وی در ادامه سخنان خود بر ضرورت عمل به رهنمود‌های رهبری در همه حوزه‌ها تأکید کرد و افزود: عمل به مطالبات و رهنمود‌های رهبری به طور حتم موجب پیشرفت و توسعه کشور خواهد شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که دشمنان خواب‌های بسیاری برای ایران اسلامی دیده اند، گفت: بهترین راه خنثی کردن توطئه دشمنان عمل به فرامین رهبری و وحدت همبستگی در داخل کشور است.
 
وی با بیان این که دشمنان همواره به دنبال فتنه در داخل کشورمان هستند، خاطرنشان کرد: در طول چهل سال اخیر کشورمان همواره با توطئه‌ها و فتنه‌های بسیاری مواجه بوده که با هوشیاری و بصیرت مردم خنثی شده است.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران هیچ گاه اجازه نخواهند داد دشمنان به اهداف و نقشه‌های خود در خصوص کشورمان دست پیدا کنند، بیان داشت: این ملت با اقتدار پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی هستند و همه توطئه‌های دشمن را خنثی خواهند کرد.
 
خطیب جمعه رشت در ادامه سخنان خود به مشکلات اقتصادی موجود در کشور اشاره کرد و با بیان این که مسؤولان تلاش خود را برای رفع مشکلات بیشتر کنند، افزود: متأسفانه امروز مردم شرایط سخت اقتصادی را تحمل می‌کنند.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود از ایجاد امیدواری کاذب در موضوع برجام انتقاد کرد و افزود: وعده‌های کاذبی که در مسأله اروپا، به ایران داده می‌شود موجبات گستاخی بیشتر دنیا را علیه ایران اسلامی فراهم می‌کند.
 
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان این که تفکراتی که از سوی برخی دلدادگان غرب مطرح می‌شود زمینه گستاخی سلطه گران علیه ایران اسلامی فراهم می‌کند، بیان داشت: به طور حتم تشخیص مصلحت نظام بهترین تصمیم را در خصوص لوایح موجود خواهد گرفت./950/پ203/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات