۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲
کد خبر: ۵۹۹۳۹۵
حجت الاسلام زارع مطرح کرد؛

جشنواره مدرسه ای علامه حلی فرصتی برای شناسایی استعدادهای پژوهشی

جشنواره مدرسه ای علامه حلی فرصتی برای شناسایی استعدادهای پژوهشی
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران، برگزاری جشنواره علامه حلی در سطح مدارس را فرصت مغتنمی برای شناسایی استعداد‌های پژوهشی در مدارس دانست.
حجت الاسلام زین العابدین زارع، معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به ابلاغ برگزاری جشنواره‌های مدرسه‌ای علامه حلی در استان ها، آن را فرصت بسیار خوبی برای رونق فعالیت‌های پژوهشی در سطح مدارس دانست.
 
وی، برگزاری جشنواره علامه حلی در سطح مدارس را فرصت مغتنمی برای شناسایی استعداد‌های پژوهشی در مدارس دانست و افزود: در حال حاضر ظرفیت‌های پژوهشی مناسبی در سطح مدارس وجود دارد که با برگزاری چنین جشنواره‌هایی در سطح مدارس می‌توان آن‌ها را شناسایی و از توان پژوهشی آن‌ها بهره گرفت.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که در این جشنواره معاون پژوهش مدرسه دبیری جشنواره را عهده دار است، خاطرنشان کرد: کلیه مراحل برگزاری جشنواره علامه حلی مدرسه‌ای با هماهنگی کامل دبیرخانه جشنواره علامه حلی استانی انجام می‌شود.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تشکیل و اداره دبیرخانه جشنواره در سطح مدارس علمیه استان تأکید کرد و گفت: گروه‌های علمی تربیتی مدارس ظرفیت بسیار خوبی برای تقویت و رونق علمی این جشنواره در سطح مدرسه است.
 
استاد حوزه علمیه مازندران، جشنواره مدرسه‌ای علامه حلی را فرصتی برای افزایش انگیزه طلاب برای شرکت در جشنواره استانی علامه حلی و همچنین فرصتی برای تقویت فرهنگ پژوهش در میان طلاب دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره کاملاً در چارچوب آیین نامه‌های جشنواره علامه حلی و با رعایت اصول و مقررات آن جشنواره برگزار می‌شود.
 
حجت الاسلام زارع با بیان این که شورا و دبیر جشنواره از جمله مهم‌ترین ارکان این جشنواره به شمار می‌روند، بیان داشت: مدیر، معاون پژوهش و آموزش و همچنین سه نفر از اساتید پژوهشگر از اعضای شورای جشنواره علامه حلی مدرسه‌ای هستند.
 
معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که برگزاری جشنواره علامه حلی در سطح مدرسه فرصت مغتنمی برای تقویت برنامه‌های پژوهشی در میان طلاب مدارس است، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت‌های موجود به منظور مشارکت بیشتر طلاب در این جشنواره استفاده شود.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که آثار منتخب جشنواره مدرسه‌ای علامه حلی به دبیرخانه جشنواره استانی ارسال خواهد شد، بیان داشت: این جشنواره در سطح مدرسه فرصت بهتری را برای تمرکز بر کیفی سازی جشنواره استانی علامه حلی فراهم خواهد کرد./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات