۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۹۴۵۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

کمیته امداد در خدمت رسانی به مردم الگو است

کمیته امداد در خدمت رسانی به مردم الگو است
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به خدمات فراگیر و فراجناحی کمیته امداد، گفت: این نهاد در خدمت رسانی به مردم در جهان الگو است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، ظهر امروز در دیدار با کارکنان کمیته امداد لرستان به مناسبت تأسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: ارزش خدمات کمیته امداد به بی تکلفی و بی منت بودن است.

وی با بیان اینکه کارهای کمیته امداد بدون تکلف، بدون تشریفات و بدون هیاهو و سر و صدا است، افزود: هیچ نهادی در دنیا به اندازه کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به محرومین و فقرا و نیازمندان کمک نکرده است، کمیته امداد در خدمت رسانی به مردم در سطح جهان الگو است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی به خدمات کمیته امداد در تأمین معیشت، درمان، مسکن، هزینه تحصیل و مسائل فرهنگی یادآور شد: رساندن خدمات فراگیر و فراجناحی ویژگی بارز کمیته امداد است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد از سلامت مالی و اعتقادی برخوردار است، ادامه داد: در نهاد کمیته امداد فساد و انحرافی دیده نشده است و سلامت کمیته امداد به ایمان و ولایتمداری کارکنان آن است.

نماینده ولی فقیه در لرستان ملاک کمیته امداد را نیازمندی خواند و افزود: با وجود کمک گرفتن کمیته امداد از دولت، مردمی بودن مهم ترین امتیازی است که این نهاد دارد.

وی اخلاص، خیرخواهی، دلسوزی و روحیه نشست و برخاست با فقرا را از ویژگی های امدادگران کمیته امداد بیان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت عدالت و امانت داری در عرصه خدمت رسانی بیان داشت: تکریم و احترام و حفظ آبروی نیازمند، خیرخواهی و دلسوزی، به خودکفایی رساندن و اولویت بندی خدمات باید مورد توجه قرار گیرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات