۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۹۹۴۶۳
مدیرکل کمیته امداد لرستان:

۹۳ هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند

۹۳ هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند
مدیرکل کمیته امداد لرستان به خدمات این نهاد اشاره کرد و گفت: ۹۳ هزار خانوار لرستانی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل کمیته امداد لرستان، ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به گفت: کمیته امداد به خوبی توانسته است در کنار مردم محروم قرار بگیرد و آلام آن ها را کم کند.

وی با بیان اینکه ایده پردازی و الگوسازی مهم ترین وظیفه ای است که باید در حوزه محرومین و مستضعفین داشته باشیم، افزود: وظیفه ما در کمیته امداد پرورش نیروهای جهادی، مؤمن و انقلابی در راستای اهداف نظام است.

محمدی فارسانی افزود: کمیته امداد از مهم ترین مؤسساتی است که می تواند در فرهنگ انفاق، احسان و نیکوکاری ورود پیدا کند تا یک بازوی محکمی برای ولایت باشد.

مدیرکل کمیته امداد لرستان با تأکید بر حفظ روحیه نشاط و طراوت در خدمت رسانی اظهار داشت: کمیته امداد بیش از ۶۶ هزار فرصت شغلی در طول ۴۰ سال گذشته برای جامعه هدف خود ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه یازده هزار و 500 خانه برای مددجویان ساخته شده است و ۴۷ هزار مورد تعمیرات منازل مددجویی داشته ایم، عنوان کرد: در طول چند ماه گذشته بیش از ۲۰ هزار خانوار که شرایط امداد را داشتند به جمعیت خانواده های تحت پوشش خود اضافه شده است.

محمدی فارسانی بیان داشت: هم اکنون ۹۳ هزار خانوار را در لرستان با جمعیت ۲۰۵ هزار نفر خدمت رسانی می کنیم./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات