۱۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۹۹۵۷۲
آیت الله علوی گرگانی:

مدیران دلسوز مردم و زیردستان خود باشند

مدیران دلسوز مردم و زیردستان خود باشند
حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که مدیران کمیته امداد باید فراتر از وظایف خود تلاش کنند، بر دلسوزی مسؤولان نسبت به مردم و زیردستان تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله علوی گرگانی پیش از ظهر امروز در دیدار با علی اکبر میرشکار مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به آیه «فَاصْبِرْ إِنَّ الْعاقِبَةَ لِلْمُتَّقِينَ،» گفت: گزارشی که بیان کردید نشان از موفقیت کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای وظایفی که برعهده دارد، است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که فعالیت های کمیته امداد در دو دسته قابل بررسی است، اظهار کرد: یک دسته، اصل خدمتی است که در راستای وظایف کیمته امداد امام خمینی(ره) برعهده شما گذاشته شده است که باید آنها را انجام دهید و در تمامی استان ها یکسان است.

وی ادامه داد: اما برخی افراد از نظر شخصی پیشرفت هایی دارند یعنی سلیقه های مناسبی به کار می گیرند، در کار خود کوتاهی نمی کنند و فعالیتی بیش از آنچه که باید انجام دهند، انجام می دهند که چنین فعالیت هایی بسیار خوب است و ما امیداوریم دوستان در کمیته امداد امام خمینی(ره) در دسته دوم به صورت جدی تلاش کنند.

وی خاطرنشان کرد: گاهی سلیقه ها خدادادی است که انسان بتواند آثاری بیش از وظیفه ای که دارد برجا گذارد؛ فعالیت هایی که بیان شد موجب می شود دعای خیر دیگران پست سر شما باشد.

حضرت آیت الله علوی خاطرنشان کرد: آقای فتاح نیز دارای حسن نیت است و تا آنجا که بنده درک کرده ام معتقد به کار، فردی متعهد و دلسوز است که این موارد نشانه روحیه خدا پسندان است زیرا خداوند دوست دارد افرادی که دارای منصبی هستند، دلسوز زیر دستانشان باشند.

وی خطاب به مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم گفت: از حضرت عالی نیز بسیار تشکر می کنم زیرا در حسن عمل بسیار خوب بوده اید و با همین روحیه کار خود را ادامه دهید و آماری بهتر از این به ما بدهید و در آینده نه چندان دور نظاره گر کار شما باشیم که خدا می گوید هر کاری با صبر و تدبر، آینده درخشانی خواهد داشت. /1324/پ202/ق

مصطفی رستمی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
نريمان حسینی زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
حوزه سنتی، حوزه‌ای است که نسبتی خاص با مسائل و تحولات اجتماعی دارد. این رویکرد شامل تمام حوزه و همه تاریخ پرافتخار آن نمی‌شود؛ بلکه بخشی از حوزویان همواره مشی و نگرشی خاص داشته‌اند. این مشی و نگرش اختصاص به دوران کنونی ندارد، اما موج نیازمندی‌های این عصر و بی‌پاسخ ماندن بسیاری از پرسش‌ها، موجب شده حوزه و بخش‌های کم نمود آن در کانون توجه و مطالبه اجتماعی و حتی بین‌المللی قرار گیرند.
0
0