۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
کد خبر: ۵۹۹۶۶۸
امام جمعه جورقان:

دولت معیشت مردم را اصلاح کند

دولت معیشت مردم را اصلاح کند
حجت الاسلام سلطانی گفت: متاسفانه سفره های مردم بسیار کوچک شده و وظیفه دولت است که این شرایط را اصلاح کند و با تقویت ارزش پول ملی به اصلاح درآمد مردم کمک کند.

حجت الاسلام محمد سلطانی از اساتید حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن تقدیر از خبرگزاری رسا برای تلاش در جهت ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه خاطر نشان کرد: آگاهی بخشی به مردم و تبیین موضوعاتی که جامعه نیازمند آن است از ضروریات امروز کشور است که خبرگزاری رسا را می توان سرآمد این موضوع نامید.

وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به خوبی در این بیانیه به صورت جامع و کاملی الزامات آینده کشور را متذکر شده اند.

امام جمعه جورقان تصریح کرد: مسؤولان و نهادهای علمی و همه کسانی که می توانند برای تبیین این بیانیه گامی بردارند موظف هستند که ساعت ها وقت بگذارند و با دسته بندی کردن سرفصل های آن در حوزه های مختلف با استفاده از ظرفیت های موجود به تشریح آن بپردازند.

وی خاطر نشان کرد: مباحث اقتصادی و توجه به معیشت مردم از اصلی ترین موضوعات این بیانیه و جزء اولویت های اصلی آن می باشد چرا که دشمنان تمام تلاش خود را در جنگ اقتصادی قرار داده اند.

حجت الاسلام سلطانی با بیان اینکه اتاق جنگ آمریکا امروز خزانه داری آنها است اظهار داشت: دشمن همه عرصه ها را در این چهل سال امتحان کرد و در همه آنها شکست خورد و به این نتیجه رسید که با ایجاد جنگی تمام عیار در حوزه اقتصادی می تواند به اهداف شوم خود برسد.

وی یادآور شد: حضرت آقا به خوبی این موضوع را از سالهای قبل تشخیص داده بودند و با نامگذاری سالهای متوالی با موضوعات اقتصادی درصدد بودند تا این نقشه دشمنان را به اطلاع مسؤولان برسانند.

این استاد حوزه تاکید کرد: متاسفانه سفره های مردم بسیار کوچک شده است و وظیفه دولت است که این شرایط را اصلاح کند و با تقویت ارزش پول ملی به اصلاح درامد مردم کمک کند.

وی آمادگی نسل جدید را یکی وظایف دولت دانست و گفت: باید بدانیم آینده کشور در دستان جوانان و نسل جدید خواهد بود بنابراین مسوولان با اعتماد کردن به جوانان و یاری رساندن به آنها می توانند در انتقال تجرببات خود گام مهمی را بردارند.

حجت الاسلام سلطانی تصریح کرد: جوان فعال و اماده به کار است اما نیازمند جهت دهی و برنامه ریزی است تا در عرصه های مختلف به نقش افرینی بپردازند البته لازم به ذکر است که هر جا کار را بر دوش جوانان گذاشته ایم نتیجه اش افتخار آفرینی آنها بوده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در صنایع مختلف مهندسان جوان ما بودند که کشور را به خود کفایی رساندند و دشمنان را مایوس تر از گذشته کردند و توانستند با هوش و قدرت تفکر خودشان، خلأها را پر کنند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات