۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۰۰۵۵۹
جهانگیری در سمنان:

۱۴ میلیارد دلار برای واردات ۲۵ قلم کالای اساسی اختصاص یافت

۱۴ میلیارد دلار برای واردات ۲۵ قلم کالای اساسی اختصاص یافت
معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اختصاص ۱۴ میلیارد دلار برای واردات ۲۵ قلم کالای اساسی از سوی دولت گفت: مردم نگران کالاهای ضروری نباشند.

به گزارش خبرگزاری رسا، اسحاق جهانگیری در جمع خبرنگاران استان سمنان اظهار داشت: وظیفه ما این است که تلاش کنیم مردم از آرامش و آسایش و رفاه بیشتری برخوردار باشند و دولت به هر میزانی که موفق شود آرامش و رفاه مردم را بیشتر فراهم کند؛ خوشحال‌تر خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای دولت افتخاری است که مردم کشور در آرامش باشند افزود: یکی از دغدغه‌هایی که به‌صورت جدی برای مردم در این مقطع (کنونی) ـ که آمریکایی‌ها جنگ اقتصادی را آغاز کردند ـ مطرح است؛ موضوع معیشت و تأمین نیازهای ضروری مردم است.

معاون اول رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه یکی از نیازهای ضروری کشور شامل بخش سلامت و مسئله دارو و تجهیزات موردنیاز پزشکی است اضافه کرد: یکی دیگر از ضروریات امروز کشور نیز (تأمین) کالاهای اساسی است.

جهانگیری تصریح کرد: ما (دولت) در یک برآورد اولیه 25 قلم کالا را به‌عنوان نیازهای ضروری مردم مشخص کرده‌ایم و تلاش دولت این بوده است که این کالاها به‌وفور و با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: در این هفته‌های اخیر بحث‌های زیادی (در این زمینه) انجام شده است و با اطمینان به مردم می‌گویم که هیچ دغدغه‌ای برای دارو تجهیزات موردنیاز و کالاهای اساسی نداشته باشند.

معاون اول رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: دولت تمام تلاش خود را کرده است و 14 میلیارد دلار ارز اختصاص داده است که قبل از هر نیازی این کالاها وارد کشور شود.

عباس قاسم پور
منبع: تسنیم
ارسال نظرات