۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
کد خبر: ۶۰۰۵۷۸

ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر بالون‌های فلسطینیان

ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر بالون‌های فلسطینیان
ارتش رژیم صهیونیستی ماه ها است که در مقابل بالون ها و بادبادک های آتش زای فلسطینیان در نوار غزه عاجز و ناتوان مانده و نتوانسته است هیچ راه حلی برای آن پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری رسا، رژیم صهیونیستی حدود یک سال است که مناقصه هایی را بین شرکت های داخلی و خارجی به منظور ایجاد راهکاری برای مقابله با بالون ها و بادبادک های آتش زا که از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی ارسال می شوند، برگزار کرده است و وزارت جنگ این رژیم همچنان از ایجاد راه حلی برای این تهدید ناتوان مانده است.

هاآرتص در گزارشی عنوان کرد که وزارت جنگ رژیم صهیونیستی ماه جولای سال گذشته پس از آتش سوزی های گسترده در شهرک های صهیونیست نشین مجاور باریکه غزه بر اثر بالون های آتش زا، مناقصه ای را به اجرا گذاشت. ارتش به دنبال سیستمی بود که نظامیان خیلی راحت و سریع بتوانند از آن استفاده کنند.

ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرده که دیر متوجه تاثیرات و پیامدهای بادبادک ها و بالون های آتش زا و آتش سوزی های ناشی از آن در مناطق مجاور باریکه غزه غزه بر شهرک نشینان صهیونیست در منطقه و احساس امنیت آنان شده است و از همین رو تصمیم گرفته تا راه حلی برای آن پیدا کند./983/ب101/ف

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین 

ارسال نظرات