۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۰۰۹۶۰
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

جشنواره رسانه ای ابوذر در سطح ملی در قم برگزار شود

جشنواره رسانه ای ابوذر در سطح ملی در قم برگزار شود
حسینی کاشانی با اشاره به جایگاه ویژه قم از نظر رسانه ای تأکید کرد که شهر مقدس قم این ظرفیت را دارد که جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر به صورت ملی و کشوری در آن برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیین اختتامیه چهارمین جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر استان قم شامگاه سه شنبه در سالن همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد.

سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این همایش با بیان این که عرصه رسانه و خبر بدون عشق و علاقه به ثمر نمی رسد، گفت: بدون شک در عرصه خبر و اطلاع رسانی اگر عاشق کار نبودید این جا نبودید و این میزان آثار ارسال شده به دبیرخانه دلیلی بر همین مدعا به شمار می رود.

وی افزود: جشنواره امسال نیز با کیفیت خوبی برگزار شد و در حد استاندارد خوبی قرار داشت تا جایی که از همه مجموعه ها حضور داشتند، نکته مهم در ارتباط با این جشنواره این است که به آن نگاه قشری و حزبی و خطی نمی شود و همه عزیزانی که در صحنه خبر فعالیت می‌ کردند آثار خودشان را ارائه کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در ادامه با تأکید بر این که ظرفیت رسانه ای قم فراتر از وضع موجود است، گفت: قم در قیاس با دیگر استان ها یک سر و گردن از جهت اهمیت بالاتر قرار دارد که هیچ کس نمی تواند این مسأله را انکار کند ولی از نظر کیفیت اخبار باید تلاش کنیم که به سطح مطلوب برسیم.

وی با اشاره به ظرفیت رسانه ای بالای قم در جهت برگزاری همایش های ملی و بین المللی تصریح کرد: ما این آمادگی را داریم  که جشنواره ابوذر  را به صورت کشوری در قم برگزار کنیم تا بتوانیم جشنواره ملی ابوذر را به دلیل جایگاه رفیع قم در این استان برگزار کنیم، همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند: قم محور انقلاب است و باید بماند از این رو به نظر می رسد این حرکت در معرفی جایگاه انقلابی قم تأثیر ویژه ای خواهد داشت.

حسینی کاشانی تصریح کرد: برگزاری جشنواره تولیدات رسانه ای ابوذر به صورت کشوری در پایگاه قم می‌ تواند نقطه عطفی برای این شهر باشد، از این رو ما این آمادگی را داریم و همه تلاش خودمان را برای صورت گرفتن این مسأله در آینده به کار خواهیم گرفت.

وی در پایان یادآور شد: نقطه اصلی این جشنواره این بود که انگیزه برگزاری آن فارغ از مجموعه های دولتی بود و از سوی خود شما برگزا ر شد که این مسأله نشان دهنده بلوغ بچه های رسانه ای قم است که توانستند چنین جشنواره ای را با این سبک و سیاق برگزار کنند./1330/پ202/ب1

ارسال نظرات