۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۶۰۰۹۹۷
در راستای تبیین گام دوم انقلاب؛

اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برگزار می شود

اجتماع بزرگ طلاب و روحانیان خراسان جنوبی برگزار می شود
حجت الاسلام نوری گفت: اجتماع باشکوه طلاب و روحانیان شهرستان‌های بیرجند، خوسف، درمیان، نهبندان و سربیشه در مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام روح الله نوری، مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: حوزه علمیه مادر انقلاب اسلامی است و حوزه باید نیرویی فعال و موثر در صحنه باشد.

وی گفت: حوزه‌های علمیه با تمام فراز و نشیب‌ها پای انقلاب بودند و آمار چند برابری شهدای روحانیت نسبت به سایر اقشار نیز نشان از حضور فعالانه روحانیون در صحنه است.

مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی افزود: متاسفانه برخی از صداهای بیگانه به دنبال تضعیف حوزه‌های علمیه هستند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: اجتماع باشکوه طلاب و روحانیان شهرستان‌های بیرجند، خوسف، درمیان، نهبندان و سربیشه فردا پنجشنبه 23 اسفندماه در مصلی بزرگ المهدی(عج) بیرجند برگزار می‎شود.

وی با بیان اینکه اجتماع روحانیان لبیک گفتن به گام دوم انقلاب است، ادامه داد: این اجتماع بزرگ، صدای حوزه و نشان دادن پایبندی به اصل و حضور فعال در گام دوم انقلاب است.

مسؤول مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در استان است، خاطرنشان کرد: این اجتماع همدردی علما و روحانیان با مردم است و برگزاری این اجتماع نشان می‌دهد که حوزه علمیه خراسان زنده و فعال در صحنه‌های انقلابی است.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه امامان جماعت باید به بازخوانی گام دوم انقلاب بپردازند، اظهار کرد: پیش بینی شده بیش از 2 هزار نفر از روحانیان و طلاب 5 شهرستان در اجتماع حضور داشته باشند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات