۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۶۰۱۰۱۳
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

جهاد کبیر در برابر جنگ اقتصادی دشمن ضروری است

جهاد کبیر در برابر جنگ اقتصادی دشمن ضروری است
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به جنگ اقتصادی علیه نظام اسلامی، گفت: شهدا در برابر دشمن جهاد اصغر را انجام دادند و مسؤولان باید جهاد کبیر را انجام دهند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پیش از ظهر امروز در آیین رونمایی از کتاب «مهمان دمشق» در مسجد اعظم اهواز، با بیان اینکه شهدا عامل زندگانی و بقای انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود، افزود: حضور در چنین مجالس بزرگداشت شهدا برای کسب زندگانی از چنین عزیزانی است و اهمیت چنین مجالسی در آن است که بقای انقلاب از اصل انقلاب مهمتر خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ما فرهنگ، حیات و گفتمان را همانطور که رهبر انقلاب بیان کرد، باید از مکتب شهدا فرا بگیریم و با حضور در مجالس آمدیم که خودمان را در مسیر شهدا قرار دهیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به جنگ اقتصادی تحمیل شده دشمن علیه نظام اسلامی تصریح کرد: شهدا در برابر دشمن جهاد اصغر را انجام دادند و مسؤولان باید جهاد کبیر را انجام دهند.

وی در رابطه با جهاد کبیر اظهار داشت: باید اراده دشمن را در امور اقتصادی، فرهنگی و سیاسی تحمل نکنیم و راهبرد قرآن در برابر جنگ نرم دشمن همانا جهاد کبیر است که چنین وظیفه‌ای را امروزه بر عهده داریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران عنوان داشت: رهبری داریم که در این دوران چگونگی اجرای جهاد کبیر را به ما آموخت./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات