۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۰۱۴۳۷
معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

حضور بانوان طلبه طرح بیان و مبلغان در مراسم اعتکاف

حضور بانوان طلبه طرح بیان و مبلغان در مراسم اعتکاف
عزیزی با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در مساجد لرستان، گفت: در این مراسم طلاب طرح بیان و مبلغان خواهر حضور دارند.

سمیه عزیزی، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: اعتکاف میثاقی دوباره با معبود است.

وی افزود: در سه روز خلوت و گوشه نشینی افزون بر عبادت خالصانه و تجدید قوای روحی، فرصت به روزرسانی اطلاعات دینی نیز فراهم می شود.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان ادامه داد: افزون بر حضور خواهران مبلغ سراسر استان به عنوان معتکف، مشاور و پاسخگویی مسائل شرعی در مساجد، بانوان یاور نماز مدارس علمیه خرم آباد در راستای آموزش احکام، قرائت نماز، احکام وضو، پاسخگویی به شبهات مربوط به نماز در مساجد حضور می یابند.

وی عنوان کرد: با توجه به تقارن ایام پرفیض اعتکاف با حلول سال نو، با هماهنگی ستاد اقامه نماز معتکفین از تخصص اساتید طرح بیان بهره مند خواهند شد.

عزیزی در ادامه یادآور شد: 10 نفر از بانوان یاور نماز مدارس علمیه فاطمیه، معصومیه و زینبیه(س) جهت اعزام به مساجد اعلام آمادگی کرده اند.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران لرستان بیان داشت: امید است با اجرای طرح های تبلیغی و بهره مندی از ظرفیت تبلیغی خواهران طلبه در ترویج و تبلیغ فرهنگ اقامه نماز اثرگذار باشیم./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات