۱۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۴
کد خبر: ۶۰۱۹۲۱
آیت الله طباطبایی نژاد:

بهره بانکی مانع رونق اقتصادی می‌شود

بهره بانکی مانع رونق اقتصادی می‌شود
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به اهمیت رونق اقتصادی در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: تا زمانی که بهره بانکی باشد شاهد رونق اقتصادی نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با بیان اینکه عدم انحراف انقلاب اسلامی به دلیل الهی بودن انقلاب و تلاش برای پیاده شدن احکام الهی در جامعه از طریق انقلاب اسلامی بوده است، گفت: هدف از انقلاب اسلامی نجات دادن کشور از سلطه بیگانگان و رسیدن به استقلال و آزادی و تکریم ارزش‌های دین مبین اسلام در کشور بود که در نخستین گام انقلاب محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ضرورت تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی، اظهار کرد: یکی از مسائلی که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی به آن اشاره کردند مسأله رونق اقتصادی بود. البته تا زمانی که شاهد وجود بهره بانکی در تسهیلات بانکی هستیم این رونق به وجود نخواهد آمد.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: اینکه با کشورهای دیگر در ارتباط باشیم اما از آنها تبعیت نکنیم معنای حقیقی استقلال و آزادی در کشور ما است، موضوعی که رهبر انقلاب نیز در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تصریح داشتند. پس از تحقق گام دوم انقلاب باید به دنبال تحقق گام سوم انقلاب اسلامی یعنی نشر انقلاب اسلامی در جهان باشیم.

وی بروز مشکلاتی نظیر سیل را حاصل اشتباهات انسانی عنوان کرد و گفت: باران رحمت الهی است اما با اشتباهات خودمان این رحمت را تبدیل به ضرر می‌کنیم، مردم باید حمایت های خود را از هموطنان سیل زده بیشتر کنند چرا که دولت توانایی پاسخگویی به نیازهای این هموطنان را ندارد.

خطیب جمعه اصفهان با اشاره به سنگ تراشی آمریکا بر سر امداد رسانی به سیل زدگان کشور، تصریح کرد: نیروهای مسلح با امداد رسانی به سیل زدگان بازهم توانمندی‌ها و خدمت رسانی‌های بی دریغ خود به مردم و انقلاب اسلامی و کشور را نشان دادند و گل کاشتند، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داده است که تنها خدمت به کشور و انقلاب نمی‌کند بلکه حامی مظلومان در اقصی نقاط جهان است و این یک ویژگی ارزنده است./1304/پ202/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات