۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۶۰۲۱۷۴
حجت الاسلام جباری خبر داد؛

حضور پررنگ طلاب مازندرانی در کمک رسانی به مدارس علمیه اهل سنت آق قلا

حضور پررنگ طلاب مازندرانی در کمک رسانی به مدارس علمیه اهل سنت آق قلا
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر از حضور طلاب بسیجی و جهادی این مدرسه علمیه در پاک سازی مدارس علمیه اهل سنت شهرستان آق قلا خبر داد.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر به امداد رسانی طلاب این مدرسه در جریان سیل اخیر اشاره کرد و گفت: طلاب بسیجی این مدرسه با حضور در مناطق سیل زده به امداد رسانی به مردم خسارت دیده پرداختند.
 
وی با بیان این که طلاب این مدرسه افزون بر حضور در مناطق سیل زده مازندران به شهرستان آق قلا گلستان نیز اعزام شدند، خاطرنشان کرد: حضور در مناطق سیل زده اهل سنت و همراهی با آنها در خدمات رسانی به مردم جلوه از وحدت و همبستگی شیعه و سنی را به تصویر کشید.
 
حجت الاسلام جباری همچنین از حضور طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در پاک سازی مدرسه علمیه حنفیه شهرستان آق قلا خبر داد و تصریح کرد: این مدرسه علمیه اهل سنت شهرستان آق قلا با کمک و تلاش طلاب بسیجی و جهادی مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر لایروبی و پاکسازی شد.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که دشمنان تلاش داشتند از سیل به وجود آمده به عنوان ابزاری برای ایجاد تفرقه و اختلاف میان شیعه و سنی استفاده کنند، بیان داشت: اما هوشیاری و بصیرت طلاب و روحانیان مانع از تحقق توطئه دشمنان در این خصوص شد.
 
مسؤول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر با بیان این که سیل اخیر صحنه ای از وحدت و همبستگی اقشار مختلف مردم به ویژه طلاب و روحانیان بود، خاطرنشان کرد: طلاب این مدرسه در طول تعطیلات عید به خدمات رسانی و کمک به مردم سیل زده مناطق مازندران و گلستان اشتغال داشتند.
 
حجت الاسلام جباری با تأکید براین که حضور مستمر و پررنگ طلاب و روحانیت در مناطق سیل زده، الیتامی بر دردها و رنج های ناشی از سیل و خسارت به آنها بوده است، بیان داشت: طی ارزیابی های به عمل آمده مردم این مناطق از حضور اثرگذار طلاب و روحانیان در امر کمک رسانی و بازسازی مناطق سیل زده رضایت کامل داشتند.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که دشمن بار دیگر در سیل اخیر رسوا شد، خاطرنشان کرد: در شرایطی که مردم کشورمان درگیر مقابله با آثار و نتایج بحرانی ناشی از سیل بودند دشمنان ملت ایران تلاش می کردند از فضای به وجود آمده در جهت ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه استفاده کنند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که حضور پررنگ روحانیت و طلاب مدارس علمیه پایانی بر توطئه دشمن علیه انقلاب و روحانیت بود، افزود: حوزویان در این حادثه ثابت کردند که در همه هر شرایطی همراه و همگام با مردم خواهند بود و لحظه ای آنها را ترک نمی کنند./950/
افشین ایمانی
ارسال نظرات