۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰
کد خبر: ۶۰۲۲۴۵
حجت الاسلام پشم فروش:

بیشترین نیاز مناطق سیل زده قایق موتوری، گونی و بیل است

بیشترین نیاز مناطق سیل زده قایق موتوری، گونی و بیل است
مسؤول کمیته توزیع کمک‌های مردمی ستاد کمک به سیل زدگان خوزستان گفت: بیشترین نیاز مناطق سیل زده قایق موتوری، گونی و بیل است.
حجت الاسلام محمد پشم فروش، مسؤول کمیته توزیع کمک‌های مردمی ستاد کمک به سیل زدگان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، بیان داشت: اقلامی که خیران در اختیار ستاد قرار می‌دهند در مناطق هدف از سوی مسؤولان مستقر توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر روزانه ۱۰ هزار پرس غذا در میان سیل زدگان توزیع می‌شود، عنوان داشت: امیدواریم این تعداد در روز‌های آتی به ۲۵ هزار پرس برسد که در این میان خیران و مساجد اهواز و برخی مواکب استان‌ها با حمایت‌های مالی و نیروی انسانی نقش بی بدیلی دارند.

حجت الاسلام پشم فروش با بیان اینکه گروه‌های جهادی (بچه‌های مساجد و طلاب حوزه) به توزیع اقلام می‌پردازند، گفت: مسیر الهایی، شیبان، زرگان، ملاثانی، حمیدیه، سوسنگرد و کوت عبدالله تا منطقه جنگیه تحت پوشش توزیع غذا و اقلام دیگر قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه لوازم بهداشتی و تهیه گونی برای تحکیم سیل بند‌ها نیز از سوی مردم فراهم شده است، اظهار داشت: گونی‌ها در مناطق هدف با توجه به اعلام نیاز به صورت فوری توزیع می‌شود ضمن اینکه روزانه بیش از ۸ هزار قرص نان توزیع می‌شود که در روز‌های آتی با استقرار نانوایی سیار تا ۱۵ هزار قرص نان خواهد رسید.

مسؤول کمیته توزیع کمک‌های مردمی ستاد کمک به سیل زدگان خوزستان با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق سیل زده و اماکن پخت غذا تصریح کرد: به صورت تلفنی نیز توزیع غدا را پیگیری می‌کنیم تا شاهد کمترین اسراف باشیم با این حال بیشترین نیاز مناطق سیل زده قایق موتوری، گونی و بیل و اقلام غذایی همچون برنج، ماکارونی، سویا، رب گوجه فرنگی و حبوبات است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات