۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۰۲۳۰۲
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی:

سیل اخیر به ۳۵ هزار واحد مسکونی در لرستان خسارت وارد کرد

سیل اخیر به ۳۵ هزار واحد مسکونی در لرستان خسارت وارد کرد
رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۳۵ هزار واحد مسکونی در لرستان بر اثر وقوع سیل اخیر خسارت دیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، علیرضا تابش، رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، ظهر امروز در نشست ستاد بحران استانداری لرستان به گستردگی خسارت سیل در استان اشاره کرد و گفت: 35 هزار واحد مسکونی در لرستان خسارت دیده است.

وی با بیان اینکه در دو شهر معمولان و پلدختر 12 هزار و 480 منزل مسکونی تخریب شده است، افزود: 700 روستای لرستان در سیل اخیر خسارت دیده و در شهرستان پلدختر نیز 30 روستا خسارت زیادی دیده است.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به بازسازی دوباره در مناطق سیل زده خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی و خدمت رسان تا جبران خسارت ها در کنار مردم استان لرستان خواهند ماند.

وی در ادامه بر اهمیت فاصله گرفتن از حریم رودخانه ها و ساخت منازل تأکید کرد و گفت: در این زمینه بازسازی این مناطق مورد مطالعه جدی و کارشناسی قرار می گیرد.

تابش اظهار داشت: در راستای اقدامات کارشناسی برای ساخت منازل و حفظ حریم رودخانه از ظرفیت مراجع علمی و دانشگاهی برای نظارت عالیه در زمینه بازسازی بهره مند می شویم.

وی یادآور شد: بنیاد مسکن آمادگی لازم برای اجرای مطالعات در رابطه با رودخانه های درون شهرهای پلدختر و معمولان را دارد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات