۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۶۰۲۵۰۷

فعالیت‌های فرهنگی مبلغان در ۳۵ کمپ اسکان موقت سیل زدگان

فعالیت‌های فرهنگی مبلغان در ۳۵ کمپ اسکان موقت سیل زدگان
حجت الاسلام یزدان پرست گفت: گروه‌های مبلغان در حدود ۳۵ کمپ اسکان موقت به مناسبت اعیاد شعبانیه، جشن‌ها و برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و تفریحی مختلفی را برگزار خواهند کرد.
حجت الاسلام یزدان پرست، مسؤول کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به رایزنی با کمیته امداد، سازمان تبلیغات و دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برای تهیه یک سری اقلام برای توزیع از سوی گروه‌های تبلیغی در مناطق سیل زده گفت: طلاب خوزستانی برای کمک به مردم سیل‌زده، بصورت پشتیبانی و تأمین نیاز‌ها و همچنین بصورت عملیاتی با حضور در گروه‌های جهادی حضور پیدا کردند.

مسؤول کمیته فرهنگی ستاد مردمی کمک به سیل زدگان خوزستان با بیان اینکه طلاب با حضور در جمع سیل زدگان و کمپ‌های استان با اجرای برنامه‌های تبلیغی و تفریحی، تلاش در کاهش مصائب مردم حادثه‌دیده دارند، عنوان داشت: برنامه‌ها با توجه به اقتضائات محیطی و شرایط کمپ‌های اسکان تدارک دیده شدند؛ از این رو مبلغان در دو گروه خواهر و برادر در کمپ‌ها مستقر و به اجرای برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان دختر و پسر، در گروه‌های سنی مختلف، می‌پردازند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه گروه‌های متعدد مبلغان و طلاب در حدود ۳۵ کمپ اسکان موقت، از امشب به مناسبت اعیاد شعبانیه، جشن‌ها و برنامه‌های تبلیغی، فرهنگی و تفریحی مختلفی را برگزار خواهند کرد، افزود: اقلام، هدایا و جوایز فراوانی از جمله کتاب داستان، مداد نقاشی، اسباب بازی‌های دخترانه و پسرانه، توپ برای شادی دل خردسالان و سرگرمی کودکان تهیه شده که توسط مبلغان اعزامی در مناطق آسیب‌دیده توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام یزدان پرست تصریح کرد: نیرو‌ها و اعزام مبلغان به مناطق به صورت مدیریت شده باشد، تا تلاقی برنامه‌ها و ناهماهنگی‌های کمتری به وجود بیاید.

وی خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کمیته فرهنگی و اقدامات تبلیغی و تفریحی آن، تا آخرین روز برپایی کمپ‌ها برقرار است./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات