۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
کد خبر: ۶۰۲۷۶۲
از سوی تبلیغات اسلامی خوزستان؛

اقلام فرهنگی مورد نیاز کمپ‌های اسکان سیل زدگان تأمین می‌شود

اقلام فرهنگی مورد نیاز کمپ‌های اسکان سیل زدگان تأمین می‌شود
حجت الاسلام نبی زاده گفت: تبلیغات اسلامی استان خوزستان، تهیه اقلام مورد نیاز برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کمپ‌های اسکان را برعهده دارد.
حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه بیس از۲۰۰ روحانی مستقر تبلیغات اسلامی در روستا‌ها و مناطق مختلف از لحظات اولیه سیل در کنار مردم بوددند، اظهار داشت: سازمان به صورت تشکیلاتی، همه روحانیون مستقر را برای توجه به مسأله سیل مأمور کرد ضمن اینکه در ادارات شهرستان‌ها با اعلام تعطیلی ادارات خود، ۱۰۰ نیروی انسانی موجود در استان را به یاری مردم اعزام کردیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه ادارات شهرستان‌هایی که درگیر سیل نبودند را به معین شهرستان‌های درگیر سیل قرار دادیم، افزود: همچنین بازرسی‌های میدانی از روز‌های نخست صورت گرفت و به جرأت می‌توان گفت که سازمان از نخستین نهاد‌هایی بود که غذا و آب گرم را به مردم محلی، که در تحکیم و ترمیم سیل بند‌ها فعالیت می‌کردند، رساند.

این مقام مسؤول با اشاره به ورود تبلیغات اسلامی به موضوعات فرهنگی در کمپ‌ها و اردوگاه‌ها خاطرنشان کرد: سازمان، اقلام مورد نیاز برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی در کمپ‌های اسکان را برعهده گرفته و تا کنون بیش از ۱۲ میلیون تومان، اقلام فرهنگی تهیه و توزیع کرده است.

حجت الاسلام نبی زاده در پایان با اشاره  به فعالیت گروه‌های جهادی در مناطق سیل زده گفت: دشمن در فضای مجزی به شدت علیه آن‌ها تبلیغات سوء انجام می‌دهد؛ از این رو در برابر چنین حملاتی نه تنها دفاع بلکه باید یک هجمه رسانه‌ای شکل بگیرد./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات