۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۱
کد خبر: ۶۰۲۸۰۰
نماینده ولی فقیه در سپاه:

کوچکترین خطای آمریکا با جواب شکننده سپاه همراه است

کوچکترین خطای آمریکا با جواب شکننده سپاه همراه است
نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: آمریکا اگر بخواهد کوچکترین خطایی نسبت به سپاه داشته باشد، بهتر می‌داند که جواب سپاه شکننده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، ظهر امروز در بازدید از ستاد کمک رسانی به سیل زدگان، در رابطه با سفر صورت گرفته به استان خوزستان اظهار داشت: هدف از چنین سفری کسب معنویت، اطلاع از زحمات فعالان و خدا قوت گفتن به همه عزیزانی است که در جهاد بزرگ و عمل صالح خدمت رسانی به سیل زدگان مشغول هستند و در عین حال وظیفه دانستیم تا ضمن تشکر حضوری، یک اطلاعات میدانی و عملیاتی از واقعیت‌ها داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه مشاهدات صورت گرفته تداعی کننده روحیه ایثار و مقاومت و شجاعت فرزندان انقلاب اسلامی در برابر دشمن بود، افزود: زمانی شاهد روحیه ایثار و مقاومت فرزندان انقلاب اسلامی در برابر دشمن متجاوز بودیم و اکنون نیز شاهد مقاومت چنین فرزندانی در برابر طبیعت هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ادامه داد: انسجام، وحدت، همدلی، روحیه جهادی و انقلابی را در حادثه سیل مشاهده کردیم و قطعا هر قدر که در راه داشتن امت جهادی و انقلابی خرج کنیم، ارزشمند بوده و شاهد مثمرثمر بودن آن هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون اقدام آمریکا در درج نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: دشمن انقلاب، تحمل پاسدار انقلاب اسلامی را ندارد، استکبار و آمریکا دشمن انقلاب اسلامی هستند و از آنجا که سپاه حافظ انقلاب اسلامی است پس نباید انتظار داشته باشیم که آمریکا نسبت به سپاه پاسداران روی خوش نشان دهد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه دشمن، پاسدار انقلاب اسلامی را بر نمی‌تابد، عنوان داشت: این موضع‌ها واقعیتی را تغییر نمی‌دهد؛ تصور دشمن بر آن بود که با درج سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی به خواسته هایش می‌رسد، اما نتیجه عکس گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در رابطه با اهداف آمریکا از درج نام سپاه در فهرست گروه‌های تروریستی اظهار داشت: انشقاق داخلی و انزوای ایران در منطقه و جهان اهداف آمریکا از چنین طرحی بود، اما همگان دیدند که جز ۲ یا ۳ کشور جیره خوار وابسته، همه جهان نسبت به اقدام آمریکا عکس العمل منفی نشان دادند.

وی با بیان اینکه اقدام آمریکا سبب افزایش انسجام داخلی شده است، تصریح کرد: اقدام آمریکا نه تنها ایران اسلامی را در منطقه و جهان منزوی نکرد بلکه در داخل هم اتحاد و ارادت بیشتر به سپاه را در پی داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: به آمریکا می‌گوییم تا زمانی که در مرحله حرف است، صدتا حرف بزند، اما اگر بخواهد کوچکترین خطایی نسبت به سپاه داشته باشد، آمریکا بهتر می‌داند که جواب سپاه شکننده است./۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات