۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
کد خبر: ۶۰۳۱۰۱
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران:

مسؤولان به وعده های خود در جبران خسارت سیل عمل کنند

مسؤولان به وعده های خود در جبران خسارت سیل عمل کنند
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران بر ضرورت تلاش مضاعف مسؤولان بخش های مختلف در جهت جبران خسارت های ناشی از سیل تأکید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود جلالی، نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران امروز در دیدار جمعی از مسؤولان با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: باید آحاد جامعه اسلامی در این لحظات با عظمت خود را برای ورود به ماه میهمانی خدا آماده کنند.
 
وی با بیان این که ولادت با سعادت حضرت ولیعصر (عج) به عنوان یکی از اعیاد مهم در ماه شعبان قرار دارد، افزود: باید لحظات زندگی خود را با بهره گیری از انوار الهی نورانی کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی بر ضرورت بهره گیری از سیره اهل بیت (ع) در تمام مراحل زندگی تأکید کرد و گفت: حرکت در مسیری که اهل بیت (ع) مشخص کرده اند، راه سعادت و رستگاری بشریت است.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی از آنچه که اهل بیت (ع) معین کرده اند فاصله گرفته است، خاطرنشان کرد: مشکلات و معضلاتی که امروز در جامعه اسلامی می‌بینیم نتیجه فاصله گرفتن از معارف اهل بیت (ع) است.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش عمومی برای برون رفت کشور از مشکلات ناشی از سیل اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران همانند گذشته با وحدت و همبستگی خود از بحران به وجود آمده با موفقیت عبور کردند.
 
حجت الاسلام والمسلمین جلالی با بیان این که ملت ایران نشان دادند که با همبستگی خود می‌توانند از هر مشکلی عبور کنند، بیان داشت: سیل اخیر به خوبی نشان داد که مردم ما در مواقع حساس همراه با مسؤولان و مدیران کشور، وحدت و همبستگی خود را حفظ می‌کنند و در مسیر رفع مشکل گام برمی دارند.
 
نائب رییس شورای حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسؤولان کشور بار قدردان این زحمات و تلاش‌های مردم فهیم و با بصیرت ایران اسلامی باشند، خاطرنشان کرد: مردم ما علیرغم این که خود با خسارت‌های جدی ناشی از سیل مواجه بودند، اما همراه با مسؤولان کشور از بحران عبور کردند.
 
استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که چنین مردمی لایق بهترین‌ها هستند، افزود: حال که مردم بار دیگر به وظیفه خود در برابر کشور عمل کردند، این رسالت مسؤولان است که در بازسازی مناطق خسارت‌ها دیده شبانه روزی تلاش کنند و خواسته‌ها و مطالبات مردم را نیز محقق سازند./950/د103/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات