۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۶۰۳۲۵۳
در هفته مهدویت؛

۴۵۰ مُبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند

۴۵۰ مُبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی اعزام می‌شوند
مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از اعزام ۴۵۰ مُبلغ به نقاط مختلف استان در ایام هفته مهدویت خبر داد.

حجت الاسلام علی کوثری نیا، مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، از اعزام 450 مُبلغ به نقاط مختلف استان در ایام هفته مهدویت خبر داد.

وی گفت: این روحانیون مستقر و بومی و اعزامی از قم در شهرها، بخش‌ها و روستاهای استان به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی می‌پردازند.

مسؤول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: این روحانیون به برگزاری گفتمان دینی، تحکیم خانواده، بیان اهمیت مقابله با سبک زندگی غربی و ترویج سبک زندگی اسلامی می‌پردازند.

حجت الاسلام کوثری نیا، از دیگر برنامه‌های روحانیون را سخنرانی پیرامون صله رحم، حجاب و عفاف، فرهنگ ایثار و شهادت، کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر، بصیرت بخشی و آگاهی به جامعه و اقتصاد مقاومتی دانست.

وی ادامه داد: همچنین برگزاری نماز جماعت، بیان احکام، تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری، احیای امر به معروف و نهی از منکر، تبیین فرهنگ مقاومت، تبیین جایگاه ولایت و نقش ولی فقیه در جامعه از جمله برنامه‌های این روحانیون است./9314/ت303/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات