۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۶۰۳۲۸۹
امام جمعه بوشهر:

خوزستان همچون ۸ سال دفاع مقدس، در سیل اخیر سربلند خواهد شد

خوزستان همچون ۸ سال دفاع مقدس، در سیل اخیر سربلند خواهد شد
امام جمعه بوشهر گفت: خوزستان همچون ۸ سال دفاع مقدس بار دیگر در سیل اخیر سربلند خواهد شد و هم مردم ایران در خدمت خوزستانی‌ها خواهند بود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری، امام جمعه بوشهر، شامگاه گذشته در دیدار با آیت‌الله موسوی جزایری، با بیان اینکه سپاه و گروه‌های امدادی استان بوشهر در باوی و ملاثانی برای خدمت‌رسانی مستقر هستند، اظهار داشت: خوزستان همچون ۸ سال دفاع مقدس بار دیگر در سیل اخیر سربلند خواهد شد و هم مردم ایران در خدمت خوزستانی‌ها خواهند بود.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با بیان اینکه در سیل اخیر شاهد همیاری ملت ایران و خلق حماسه همچون حماسه‌های سال‌های جنگ بودیم، افزود: علی رغم اینکه استانمان در حالت هشدار بود، اما بوشهری‌ها کمک به سیل‌زدگان را افتخاری برای خود دانسته و صنایع پتروشیمی استان، در کمک‌های نقدی انجام دادند.

امام جمعه بوشهر با اشاره به جایگاه والای خوزستان در ایران و منطقه گفت: همه مردم در همه لایه‌های اجتماعی به دنبال وظیفه و ادای تکلیف برای کمک‌رسانی به مردم آسیب‌دیده هستند.

وی به عنایت ویژه رهبر انقلاب به سیل‌زدگان سراسر کشور اشاره و اظهار داشت: سلام گرم معظم له را به مردم سیل‌زده می‌رسانم./۹۴۵۶/د101/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
از اقدامات دولت و گروه های جهادی و طلاب در کمک به محرومان سیل زده تشکر می شود.
مردم مناطق سیل زده در معرض گرمای شدید قرار دارند.
هم چنین آنچه موجب درس‌آموزی از این حوادث تلخ می‌شود، مطالعه و آسیب‌شناسی دقیق و موشکافانه است که در این زمینه همه دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط باید به صورت همه‌جانبه و فعال ورود کنند تا ان‌شاءالله با یک جمع‌بندی صحیح و جامع برسیم.
0
0