۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۰۳۳۴۲
حجت الاسلام والمسلمین امام:

اقدام دشمن علیه سپاه سبب یکپارچگی نیروهای انقلاب شد

اقدام دشمن علیه سپاه سبب یکپارچگی نیروهای انقلاب شد
استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه در داخل سبب وحدت و همبستگی شد و تمام دنیا متوجه این حماقت دشمن جمهوری اسلامی شد.

حجت الاسلام والمسلمین امام مدیریت مدرسه علمیه قائم(عج) چیذر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، ضمن تشریح هدف طلاب و حوزه های علمیه از داعیه داری حمایت از سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: یکی از وظایف عمده طلاب و قشر روحانیت این است که در مسائل مهم دینی نظامی و کشوری در خط مقدم جبهه باشند.

تاریخ گواه حمایت های قشر حوزوی از آرمان های انقلاب است

وی در ادامه افزود: تاریخ گواه این است که همانطور که در جنگ دیده می شد که این قشر پیشران بودند و موجب فخر انقلاب اسلامی شدند هم اکنون نیز رسالت شان اقتضای حمایت از نیروهای انقلاب را دارد.

استاد حوزه علمیه با اشاره به رسالت روشنگری قشر حوزوی گفت: حضور در چنین همایش هایی به مثابه تبیین مسائل برای مردم باید توسط قشر تحصیل کرده و علما شکل بگیرد و برای مردم روشنگری های لازم صورت پذیرد.

حجت الاسلام والمسلمین امام ابراز داشت: همه می دانیم انقلاب اسلامی از صدر آن تا کنون مورد هجمه و حمله دشمن بوده است و از همان اول جنگ های شدید بر علیه ما برنامه ریزی شده بود.

وی ادامه داد: در تمام جبهه های سیاسی فرهنگی اقتصادی علیه این انقلاب چنین استراتژی هایی طرح ریزی شده بود که در حقیقت و میدان عمل ناکام ماند.

استاد سطوح عالی حوزه در ادامه این گفت و گو با اشاره به نقش تدبیرات امامین انقلاب گفت: این انقلاب بر اساس تدابیر امام راحل شکل گرفت و هم اکنون تحت امر ولی امر مسلمین در راه طی مسیر آرمان های نهضت به ایفای نقش خود می پردازد.

اقدام دشمن علیه سپاه سبب یکپارچگی نیروهای انقلاب شد

حجت الاسلام والمسلمین امام در پایان خلطرنشان کرد: حقیقتا چون دشمنان انقلاب تمام تیر هایشان به سنگ خورد و تمام نقشه نقش بر آب شد، دست به امور خیانتی زدند و در اوج عصبانیت از روی حماقت چنین کارهایی را انجام دادند که در نتیجه در داخل موجب وحدت و همبستگی شد و تمام دنیا متوجه این حماقت دشمن جمهوری اسلامی شدند./۸۱۱/ت302/ب1

محرمی محرمی
ارسال نظرات